Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت ترزا می‌معتقد است خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق بهتر از دستیابی به توافقی بد است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان و به نقل از رویترز، سخنگوی نخست وزیر انگلیس روز دوشنبه گفت ترزا می‌معتقد است خروج از اتحادیه اروپا بدون توافق بهتر از دستیابی به توافقی بد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در جمع خبرنگاران افزود: «لیام فاکس وزیر تجارت بین المللی انگلیس به درستی به خطر خروج این کشور از اتحادیه اروپا بدون دستیابی به توافق نهایی اشاره کرده است.»
وی تصریح کرد: «ما هنوز معتقدیم که یک توافق محتمل‌ترین نتیجه است چراکه دستیابی به یک توافق خوب تنها به نفع بریتانیا نیست بلکه به نفع اتحادیه اروپا و ۲۷ عضو آن است.»
نخست وزیر انگلیس پس از قطعی شدن خروج این کشور از اتحادیه اروپا به مردم وعده داده بود با انعقاد توافق نامه‌ای مناسب با رهبران اروپا دسترسی حداکثری شرکت‌ها و شهروندان انگلیسی را به بازار واحد اروپا حفظ کند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترزا می برگزیت اتحادیه اروپا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل، در کنفرانسی خبری با گابریل بوریک، رئیس جمهور شیلی در سانتیاگو، جنبش حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافقی دعوت کرد که به جنگ پایان می‌دهد.
گوترش گفت: کابینه اسرائیل و رهبران حماس را به دستیابی به توافقی تشویق می‌کنم که به جنگ پایان می‌دهد. من نگران هستم که پیامد‌های جنگ نه فقط غزه، بلکه همه منطقه را گرفتار کند.

 

دیگر خبرها

  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • گوترش: حماس و اسرائیل را به دستیابی به توافق دعوت می‌کنم
  • آلمان درباره حملات سایبری به روسیه هشدار داد
  • اذعان بورل به از دست رفتن قدرت آمریکا
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • قرارداد میلیاردی اتحادیه اروپا با لبنان برای مهار مهاجران
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون