Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-فرمانده سپاه آذربايجان شرقي در نشست صميمي با خبرنگاران استان با اشاره به اهميت رسانه و هجمه مختلف دشمنان به نظام، اظهارداشت: امروز رسانه ها در دفاع از نظام نبايد لکنت داشته باشند.

سردار عابدين خرم افزود: دشمن موقعيت خود را امروز از راهبردي به تاکتيکي تغيير داده و به مقابله با نظام برخاسته است چراکه آسيب پذيري ما را متوجه شده است بنابراين رسانه ها بايد با توجه به جايگاه خود در اين خصوص سازمان رزم باشند و نقش ايفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي ادامه داد: رسانه يکي از عوامل مهم و بازوان پيشرفت هر کشوري است و اگر پاي کار باشد قطعا موجب پيشرفت آن کشور خواهد شد و اگر کشوري بالنده است حتما رسانه هايي تاثيرگذار دارد که خود را موظف در برابر کشورش مي داند.

سردار خرم تاکيد کرد: امروز نيز رسانه هاي ما بايد خود را در برابر رسانه هاي مقابل مدافع بدانند و حالت دفاعي در برابر هجمه هاي آن ها بگيرند چراکه در تقاطع عمليات رواني، مشکلات داخلي و فشار خارجي دشمنان موثرترين ابزار رسانه است.

وي اضافه کرد: رسانه با قدرتي که دارد مي تواند با اميدآفريني در جامعه، در برابر تلاش راهبردي دشمن که مايوس سازي مردم از نظام و ناکارآمدي آن است، بايستد ولي ايستادگي در برابر آن نيازمند عزم جدي و توليد محتواست و علت آن هم اين است که جنگ امروز دشمن، جنگ محتواست.

سردار خرم از اهالي رسانه، انديشمندان، نويسندگان و هنرمندان خواست با توليد محتوا در حوزه اعتمادسازي تلاش کنند تا بتوان از اين طريق افکار عمومي را مديريت کرد.

فرمانده سپاه عاشورا يادآور شد: اگر رسانه ها در حوزه اعتمادسازي خوب عمل کنند عموم مردم قطعا به اهداف و آرمان ها نزديک خواهند شد چراکه اعتماد مردم مهم ترين سرمايه اجتماعي است و رسانه ها در اين خصوص رسالت سنگيني دارند.

عابدين خرم با بيان اينکه بي تفاوتي از آسيب هاي مهم در جامعه است، گفت: رسانه ها نبايد بي تفاوت باشند چراکه بي تفاوتي آن ها در ديگر ابعاد جامعه هم تسري پيدا مي کند و موجب آسيب هاي مختلفي به جامعه مي شود.

وي انطباق سياست ها و عملکردهاي نظام را با رسانه ها مهم عنوان و بيان کرد: بايد اين انطباق بين اهداف نظام و رسانه ها هوشمندانه باشد تا مانع از سياه نمايي ها در جامعه باشيم.

سردار خرم همچنين از اهالي رسانه خواست با شفاف سازي و بيان واقعيت ها مانع از به قدرت رسيدن افرادي باشند که قدرت و ثروت را پايگاهي براي خود مي دانند.

در اين نشست همچنين تعدادي از مسئولان و نمايندگان رسانه هاي آذربايجان شرقي به بيان نکته نظرات و پيشنهادهاي خود در موضوعات مختلف پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سپاه عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • دریا منبع قدرت و ثروت است/ ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • حیرت و درماندگی غرب در برابر شکوه قدرت سازی ایران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت