Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جهت تسکین آلام زلزله‌زدگان کرمانشاهی و تکمیل بیمارستان فارابی، محموله‌ای از تجهیزات پزشکی و درمانی از محل موقوفه بنکدار اصفهانی به کرمانشاه ارسال شد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ استانها استان تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، زلزله آبان‌‌ماه سال گذشته در استان کرمانشاه خسارت‌های بسیاری را به لحاظ مالی و جانی بر شهروندان این خطه از کشور به ویژه سرپل ذهاب وارد کرد که هرچند خوشبختانه با همدردی و حمایت‌های همه‌جانبه مردم در اقصی نقاط کشور قدری این آلام تسکین پیدا کرده است اما خرابی‌های این فاجعه آنقدر بزرگ است که همو‌طنان کرمانشاهی ما همچنان چشم انتظار همت والای مردم و خیرین هستند تا بار دیگر کرمانشاه را از نو بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران بنا به فرمایش مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه وقف یک نهاد ممتاز دینی است و مردم باید به وقف و ادای صحیح حق واقف تشویق شوند حق مطلب را اَدا کرده و در جهت خدمت‌رسانی و برطرف کردن بخشی از مشکلات پزشکی و درمانی زلزله‌زدگان کرمانشاه با تهیه و ارسال تجهیزات برای بیمارستان فارابی از محل موقوفه بنکدار اصفهانی قدم در مسیر رفع بخشی از احتیاجات بیمارستانی برداشته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به این اقدام اظهار داشت: کالاهای تجهیزات پزشکی برای مردم کرمانشاه از محل موقوفه بنکدار اصفهانی تأمین شده که 40 سال قبل موقوفه را برای تجهیز بیمارستان و بیماران روانی وقف کرد.

وی بیان کرد: زلزله کرمانشاه سبب شد که مردم دچار مشکلات زیادی شوند که احتیاجات آن‌ها از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه تهران اعلام شد و به همین منظور تجهیزاتی برای رفع نیاز مردم منطقه در راستای اجرای نیات واقف خریداری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به ارزش ریالی این تجهیزات گفت: ارزش تجهیزات خریداری شده حدود 2 میلیارد ریال است که هر چند مبلغ قابل توجهی نیست اما برای رفع نیاز تعداد کثیری از افراد استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R7840/P1494/S6,60/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

به گزارش قدس آنلاین، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است. 

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • برپایی پاویون ملی دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴
  • آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در نمایشگاه پزشکی و داروسازی ویتنام ۲۰۲۴ 
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آمار جمعیت ایران تا سال ۲۰۵۰ اعلام شد
  • ارسال سلاح و تجهیزات آمریکایی به اوکراین و اسراییل انجام می‌شود
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو