Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باید با بازیکنان جوان کار کنیم و خیلی این کار را دوست دارم ولی به زمان نیاز داریم.

وینفرد شفر گفت: برنامه‌ ریزی کرده بودیم که از ابتدای لیگ بازی‌های خوبی‌مان را شروع کنیم. یکسری اتفاقات افتاد که باعث شد هفته‌های اول خوب نباشیم و امتیازات کامل را نگیریم، ولی این باعث نمی‌شود از اهدافی که داشتیم صرف‌نظر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: 2 بازی اول ما خوب بود بویژه بازی با ذوب‌آهن. باید به بازیکنان فرصت بیشتری بدهیم و بازی به بازی بهتر می‌شویم و فکر می‌کنم در بازی آینده می‌توانیم بهتر شویم و امیدوار هستم که بتوانیم ببریم. مطمئنم هواداران ما حامی ما هستند و ما را درک می‌کنند که بازیکنان جوانی مثل سجاد آقایی و اللهیار صیادمنش داریم.

شفر افزود: بعضی از بازیکنان دیر جمع به ما اضافه شدند و زمان می‌برد که به هماهنگی برسیم و تا دیدارهای ما در لیگ قهرمانان آسیا به آمادگی می‌رسیم. السد یکی از بهترین تیم‌هایی است که ما با آنها بازی داریم. تفاوت ما با باشگاه تراکتورسازی این است که آنها خیلی پول خرج کردند. ما باید با بازیکنان جوان کار کنیم و خیلی این کار را دوست دارم ولی به زمان نیاز داریم.

شفر تصریح کرد: ما بازیکنان معمولی را از دست ندادیم، لیدرها و بازیکنان بزرگ‌مان را از دست دادیم. نمی‌توانم به بازیکنانی که به تیم اضافه شدند بگویم که بزرگتر تیم هستید، آنها یک مقدار به زمان نیاز دارند تا در جمع تیم قرار بگیرند. به صورت عادی شما 6 تا 8 هفته قبل از شروع مسابقات تیم‌تان را آماده کنید. اردوی پیش‌فصل‌مان را داشتیم ولی بعضی از بازیکنان دیر به ما اضافه شدند و امیدوارم با انجام تمرینات بهتر و بهتر شوند. مهاجمانی مثل روح‌الله باقری و صیادمنش داریم و باید ببینیم در روزهای آینده برای تبریزی چه شرایطی پیش می‌آید.

وی در خصوص حضور الحاجی گرو در استقلال گفت: باید ببینیم تا آخر هفته کدام بازیکن می‌آید و چه اتفاقی رخ می‌دهد.

شفر در واکنش به این مسئله که بازیکنان جوان در استقلال و پرسپولیس با مشکلاتی که در نقل و انتقالات این دو تیم به وجود آمد مورد استفاده قرار گرفتند، اظهار داشت: بله این همان نکته‌ای است که گفتم و اگر شما به سابقه من نگاه کنید بازیکنان زیادی بوده‌اند که از تیم‌های پایه آمدند و به بازیکنان خوبی تبدیل شدند. امید نورافکن و مجید حسینی فصل گذشته آمدند و امیدوارم در آینده هم این کار را انجام دهیم و اکنون هم برای آینده استقلال کار می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال که چرا در ایران به بازیکنان جوان کمتر بها داده می‌شود، گفت: من اینجا هستم که این موضوع را عوض کنم. سال گذشته تا حدودی این کار را انجام دادم و این فصل هم می‌خواهم این کار را ادامه بدهم.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم ما بودند و از همه بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش مشرق، جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست مطبوعاتی پس از بازی با ذوب‌آهن اصفهان که با برتری ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: به خوبی می‌دانستیم حریف سرسختی را به نام ذوب‌آهن اصفهان پیش رو داریم و اگر برابر این تیم غفلت کنیم کارمان بسیار سخت خواهد شد.

وی افزود: روی یک توپ ساده تمرکز نداشتیم و دروازه‌مان باز شد. این گل روی غفلت تیم ما بود. بازی سخت شد اما زود شکل تیم را درست کردیم. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و فرصت‌های بسیار زیادی را برای گلزنی روی دروازه ذوب‌آهن خلق کردیم. سه گل زدیم که یک گل آفساید اعلام شد.

سرمربی استقلال اضافه کرد: این پیروزی جذاب را به تماشاگران عزیز استقلال تقدیم می‌کنم که به معنای واقعی کلمه یار دوازدهم استقلال بودند.

نکونام درباره قضاوت این بازی گفت: کوپال ناظمی در بازی‌هایی که برای تیم من سوت زده، سه اشتباه تاثیرگذار داشته است اما امروز به‌رغم اینکه بازی سریع بود بدون نقص سوت زد.

وی درباره اینکه پرسپولیس قبل از بازی با استقلال نساجی مازندران را شکست داد و آیا این موضوع روی عملکرد تیمش تاثیر نداشت، گفت: من قبل از بازی به بازیکنان گفتم که تمرکزمان روی خودمان است. بازیکنان و نفراتی که تیم رقیب در اختیار دارد را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید. بعد از بازی بازیکنان ما نای راه رفتن نداشتند.

سرمربی استقلال درباره درخشش ۲ بازیکن خارجی این تیم و بازیکنانی که مد نظرش بودند نیز گفت: من تلاش کردم تیم خوب و قوی داشته باشم و بازیکنانی را رصد کردم که به درد تیم می‌خورند. دو بازیکن کلیدی را تا پایان فصل ندارم. سیلوا و آرمین تازه از مصدومیت رها شده‌اند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. تلاش کردیم که به‌خاطر هواداران بازیکنان و تیم قوی داشته باشیم.

نکونام درباره تغییرات مدیریتی پس از واگذاری استقلال نیز افزود: درباره آینده مدیریتی باشگاه حرفی ندارم. فعلا تمرکزمان روی بازی با فولاد است و به مسایل دیگر فکر نمی‌کنیم.

تیم استقلال با پیروزی در این دیدار، ۵۷ امتیازی شد و به صدرنشینی در لیگ برتر ادامه داد.

دیگر خبرها

  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • سن بازنشستگی تغییر کرد
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • کارت بازی تمام بازیکنان استقلال رسید