Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرباقری در مراسم تجلیل از برگزیدگان مرکز تولید و فنی سیما،‌ تأکید کرد: با وجود افزایش شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در زمینه تعامل و فرهنگسازی صدا وسیما دست برتر دارد. ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سیدمرتضی میرباقری در مراسم تجلیل از کارکنان مرکز تولید و فنی سیما انعکاس مناسبت‌های دینی و ملی را مدیون تلاش عوامل این مرکز دانست و تصریح کرد: تقریباً دو سوم سال در مناسبت های ملی و مذهبی به سر می‌بریم و صدا و سیما برای همه این رویدادها برنامه‌ای متناسب روی آنتن می‌برد که حاصل تلاش‌های شما همکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رسانه ملی را از پرافتخارترین سازمان‌های بعد از انقلاب اسلامی توصیف کرد که توانسته در حوزه‌های اطلاع رسانی، آموزش و تفریح و سرگرمی کارنامه قابل قبولی از خود برجای گذارد. رسانه ملی گنجینه تجربیات ارزشمندی است که با وجود کمبودها و تحریم‌ها توانسته در عرصه جهانی خوش بدرخشد.

نوروز، محرم، رمضان، دفاع مقدس و دهه فجر از جمله مناسبت‌هایی بود که معاون سیما نام برد و تولید برنامه‌هایی متناسب با این روزها را نتیجه زحمات خانواده بزرگ صدا وسیما دانست.

میرباقری تأکید کرد: با وجود افزایش شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی در زمینه تعامل و فرهنگسازی، صدا وسیما دست برتر را دارد. این برتری ناشی از فهم عمیق و آشنایی برنامه‌سازان ما با مخاطب است.

معاون سیما دو دهه حضور موثر مرکز تولید و فنی سیما در تمامی عرصه‌های برنامه‌سازی را نتیجه تلاش این مرکز دانست و افزود: وظیفه نیروهای توانمند این مرکز انتقال تجربیات دربازه زمانی 5 تا 10 ساله به نیروهای جوان است. نیروهایی که جزو آینده‌سازان کشور به حساب می‌آیند و از خصوصیات دوران کودکی و نوجوانی با آخرین فناوری‌ها آشنایی دارند.

بنابراین گزارش،‌ در پایان مراسم از 66 تن از برترین‌های مرکز تولید و فنی همچون کارگردان،‌ تصویربردار، صدابردار،‌ نورپرداز، مهندس، کمک مهندس، منشی صحنه، دوبلور و مترجم دوبلاژ قدردانی شد. همچنین در ادامه آیین بزرگداشت از برترین‌های مرکز تولید و فنی از لوگوی شهرک تلویزیونی و سینمایی مرحوم علی حاتمی رونمایی شد.

انتهای پیام/

R1515/P1011199/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۴۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابانی:‌ حتی نمی‌خواهم بگویم صداو سیما خانه دوم من است ...

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، او در این مصاحبه درباره رفتن از تلویزیون گفت : مدام از من می‌پرسند که چه زمان می خواهی بروی ؟ من فقط در یکی از برنامه ها گفتم که میخواهم به بازنشستگی فکر کنم.

وی افزود:‌ به‌هرحال حرف‌ها و گلایه‌هایی وجود داشت که بیان کردم. سازمان خانه من است و من این را قبلا هم گفته‌ام؛ حتی نمی‌خواهم بگویم اینجا خانه دوم من است، بلکه حکم خانه واقعی من را دارد.

خیابانی ادامه داد:‌ من دلم نمی‌خواست که با تلخی صداوسیما را ترک کنم. من هرچیزی که دارم از سازمان صداوسیما دارم؛ نه قهر کرده بودم و نه رفته بودم و فقط در حال استراحت و مطالعه بودم.

کد خبر 845748 منبع: جام جم برچسب‌ها جواد خیابانی تلویزیون مجری ویژه ورزشی فوتبال ورزش

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رییس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست/ در برنامه های زنده کنترل اظهارات کارشناسان کار ساده‌ای نیست
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از اجرای طرح قرآنی بشرا در شاهرود
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • خبر‌هایی از طرح هایی که با حضور وزرا افتتاح شد
  • خیابانی:‌ حتی نمی‌خواهم بگویم صداو سیما خانه دوم من است ...
  • معرفی برترین های آثار مستند رادیویی در جشنواره ملی پژواک