Web Analytics Made Easy - Statcounter

توافقنامه‌ای مشترک میان سازمان پدافند غیر عامل کشور و نیروی زمینی سپاه با هدف استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های کشوری و لشکری در مقابله با تهدیدات و حوادث شیمیایی،زیستی و پرتویی کشور امضاءشد.

به گزارش ایسنا،‌ با حضور سردار سرتیپ پاسدارغلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور و سردارسرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توافقنامه‌ای با هدف استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های کشوری و لشکری در مقابله با تهدیدات و حوادث شیمیایی، زیستی و پرتویی کشور امضاء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این توافقنامه، با توجه به سیاسیت‌های کلی پدافند غیرعامل مبنی بر بکارگیری ظرفیت های ملی و تخصصی و پرهیز از موازی کاری در راستای هم افزایی و ضرورت مصون سازی کشور در برابر تهدیدات طبیعی و انسان ساز، با رعایت قوانین و مقررات مربوط منعقد می گردد.

هدف از انعقاد این توافقنامه ایجاد زمینه همکاری متقابل بین سازمان پدافند غیرعامل کشور و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور ارتقاء توان و آمادگی رزم تخصصی برای اجرای ماموریت های این سازمان در مقابله با تهدیدات و حوادث CBRN در زمان صلح است.

همچنین در مفاد دیگر این توافقنامه موارد دیگری مورد توجه قرار گرفته است که مهمترین آنها شامل "ایجاد و توسعه آزمایشگاه های تشخیص آلودگی های CBRN در راستای انجام رصد و پایش، انجام رزمایش و تمرینات تخصصی مقابله با بحران و حوادث CBRN، فراهم سازی زمینه همکاری دستگاه های کشوری و لشکری در جهت اجرای بهینه ماموریت وبرگزاری دوره های آموزشی تخصصی" می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پدافند غيرعامل نيروي زميني سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۵۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری صبح سه‌شنبه در مراسم صبحگاه منطقه پدافند هوایی جنوب کشور اظهار کرد: الگوی کارکنان غیور پدافند هوایی راه و مکتب شهدا است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش بیان کرد: همواره تمامی ظرفیت‌ها و بسترهای لازم باید در راستای امنیت پایدار و آرامش خاطر هموطنان به‌کارگیری شود.

وی از افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی خبر داد و اظهار داشت: ارتش کشورمان با تبعیت از فرمایشات داهیانه رهبر انقلاب توانسته به پیشرفت‌های تحسین برانگیزی برسد که مایه افزایش توانمندی و قدرت بازدارندگی کشورمان شده است.

کلهری تأکید کرد: ارتقای دستاوردهای دفاعی، هوشیاری و نیز افزایش تلاش بهینه و اثر بخش، مؤلفه‌های اساسی در پدافند هوایی برتر و قوی است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب ارتش اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال به روز شدن و ارتقاست و همواره با شناسایی تهدیدات غیرمتصور، طراحی و توسعه تجهیزات و تسلیحات کارآمد اولین اولویت این نیرو است.

کد خبر 6079704

دیگر خبرها

  • خبرهای مهم درباره تجهیزات نظامی نیروی زمینی ارتش
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • فرمانده مرکز تولید نزاجا: تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شوند
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • تجهیزات جدیدی به نیروی زمینی ارتش الحاق می‌شود
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است