Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام گفت: وبومتریکس webometrics معتبرترین و جامع ‏ترین مرجع رتبه‏ بندی وب‏ سایت‏ های دانشگاه ‏ها است که هر سال دو بار گزارش رتبه ‏بندی خود را ارائه می‏ کند.
محمدجواد دهقانی افزود: نتایج این گزارش حاکی از آن است که دانشگاه تهران در میان دانشگاه ‏های ایران رتبه نخست را کسب کرده و در بین دانشگاه‏های جهان رتبه ۳۸۸ را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   دانشگاه‌های هاروارد، استنفورد، ام آی تی، برکلی و میشگان نیز رتبه‌های نخست تا پنجم را بین تمامی دانشگاه‌های جهان کسب کرده ‏اند.
وی گفت: دانشگاه ‏ها در این رتبه ‏بندی بر اساس چهار شاخص تعداد صفحات دامین اصلی و دامین ‏های فرعی دانشگاه‏ مورد نظر، تعداد استناد‌های دریافتی نویسندگان برتر هر دانشگاه، تعداد پر استنادترین مقالات و ۱۰ درصدی که بیشترین استناد را دریافت کرده ‏اند، رتبه ‏بندی می ‏شوند .
سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام تصریح کرد: نظام رتبه بندی وبومتریک در مجموع ۱۲ هزار دانشگاه جهان و ۶۰۵ دانشگاه ایران را رتبه بندی کرده است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صدا و سیما دانشگاه تهران استنادی وبومتریکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۵۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری مهر، دیوان محاسبات کشور مستند به مفاد ماده ۴ قانون نظام رتبه بندی معلمان و تبصره ۱ ماده ۳ آیین نامه اجرایی قانون مذکور و اصلاحیه آن، آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی را مشمول امتیازات قانون نظام رتبه بندی معلمان اعلام کرد.

کد خبر 6086136 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • رتبه پانزدهم علمی جهان نتیجه رشد علمی کشور است
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • شادترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴؛ رتبه ایران و افغانستان چند است؟
  • حمایت ۴ میلیارد تومانی بخش صنعتی از پژوهشگران امیرکبیر
  • هزینه‌های نظامی در جهان به بالاترین میزان خود در ۱۵ سال گذشته رسید