Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس اسدالله بادامچیان- قائم‌مقام دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی- عصر امروز(سه‌شنبه ۱۵ مرداد) در نشست صمیمی با خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار، در محل حزب مؤتلفه اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگار، در خدمت مردم است، انواع خبر را به چند دسته خبر صحیح، کامل، مفید و سازنده، دروغ، مخرب، در خدمت اهداف و ارزش‌ها و ضدارزش‌ها تقسیم کرد و ادامه داد: خبرنگار مردمی کسی است که خبر مورد نیاز مردم را تهیه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، امانتداری و صداقت را پایه کار خبرنگار دانست و با اشاره به مشکلات اقتصادی گفت: در این شرایط، جامعه خبری، رسالفت ویژه‌ای دارند و آن، مخابره صحیح اخبار و بعد تبیین و چرایی مشکلات و نقد دقیق تحلیل‌ها و راه‌های برون رفت از شرایط فعلی است.

بادامچیان تصریح کرد: اگر مشکلات کنونی  ناشی از برنامه‌ها و سوءمدیریت دولت فعلی است این را باید صریح گفت، نه اینکه بحث‌های جناحی را دخیل کنیم و بگوییم چون دولت از جناح ماست، پس چیزی نگوییم یا چون از جناح ما نیست، حمله شدید بکنیم.

قائم‌مقام دبیرکل حزب مؤتلفه با بیان اینکه نظام، تثبیت شده است و در کشورهای دیگر حامی مظلومان و مخالفان زورگویان است تصریح کرد: این واقعیت، برای استکبار سهمگین است و باعث شده که ترامپ با همه لجاجتی که دارد، نیاز خود به مذاکره با ایران را نشان دهد. 

بادامچیان با بیان اینکه پیشنهاد مذاکره بدون قید و شرط ترامپ از موضع برتری نیست، تصریح کرد: ترامپ اگر به مذاکره با ایران نیاز نداشت، این پیشنهاد را نمی‌داد. او ابتدا با تهدید جلو آمد و چون دید که جواب نمی‌دهد جواب نمی‌دهد و رئیس‌جمهور و مردم جواب او را دادند، پیشنهاد مذاکره بدون قید و شرط را مطرح کرد. 

وی ادامه داد: در چنین شرایطی دشمن با جنگ روانی و بزرگنمایی خبرهای دلسرد کننده و تحلیل‌های وارونه را در جامعه پمپاژ می‌کند و جامعه خبری در این زمینه، رسالت سنگینی دارد. 

وی با اشاره به ضرورت تغییر در تیم اقتصادی دولت گفت: اگر کسانی نمی‌توانند کشور را در این شرایط اداره کنند صادقانه کنار بروند.

بادامچیان اولین اقدام ضروری دولت را تغییر اسحاق جهانگیری- معاون اوّل رئیس‌جمهور- دانست و تصریح کرد: فرمانده‌ای که در جنگ چند بار شکست خورده، نمی‌تواند فرمانده خوبی باشد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره واکنش روحانی به طرح سؤال از وی در مجلس گفت: باید به آقای روحانی گفت که اگر تا کنون حقایق را نگفته‌ای اشتباه کرده‌ای، اما اگر صلاح نمی‌دانستی بگویی، امیدواریم اکنون به طور صریح حقایق را برای مردم بگویی.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی استان یزد در این دیدار از اجرای موفقیت آمیز طرح نور در استان یزد خبر داد و گفت: اجرای این طرح با قوت ادامه خواهد یافت.
سردار بهدانی فرد، اجرای طرح نور و مقابله با بدحجابی را خواسته مردم دانست و افزود: از زمان اجرای این طرح شاهد حمایت قشر‌های مختلف مردم از اجرای این طرح بوده ایم.
فرمانده انتظامی استان یزد، انجام وظایف دستگاه‌های فرهنگی در مقوله عفاف و حجاب را ضروری دانست و افزود: در صورتی مقابله فراگیر با بدحجابی صورت می‌گیرد که سایر دستگاه‌ها که در قانون مطرح شده اند، نیز به وظایف خود عمل کنند.
وی با اشاره به وظایف متعدد نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت جامعه خاطر نشان کرد: پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی قرار دارد.
 بهدانی فرد، اظهار داشت:خوشبختانه افرادی که مورد تذکر قرار می‌گیرند به تذکر‌ها توجه می‌کنند و همین عامل باعث شده اجرای این طرح با موفقیت صورت گیرد. 
فرمانده انتظامی استان از همراهی و کمک مردم جهت مشارکت در این طرح استقبال کرد و افزود: تلاش ما این است که اجرای این طرح در صحنه اثرگذار باشد و با صحبت، تذکر لسانی و امربه معروف فرد اصلاح شده و کار به مراحل بعدی کشیده نشود. 
سردار بهدانی فرد افزود: علاوه بر  اجرای طرح نور در شهر، این طرح در خودرو‌ها و اصناف و فضای مجازی هم اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • تیم بی‌دفاع؛ شفیلدیونایتد از مرز ۱۰۰ گل خورده در لیگ برتر عبور کرد
  • بی خانمانی ایرانی‌ها را تهدید می‌کند/ هر سال تعداد بیشتری از مردم توان اجاره مسکن را از دست می‌دهند (فیلم)
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • بدجوری دل درد گرفتیم  
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • رئیس انجمن جامعه شناسی ایران: پروژه یکدست‌سازی همه جا شکست خورده است/ هر روز شکاف‌های عمیق‌تری بین ایدئولوژی حاکمیت با مردم می‌بینیم/ گروه‌های مختلف مردم به همدیگر احترام می‌گذارند
  • ملکه رانیا: نمی‌توان منتظر حکم دیوان لاهه بود زیرا مردم غزه در حال کشته شدن هستند
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند