Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و 840d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه 4 در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند.

ب‌ام‌و که به تازگی نسخه جدید سری 8 کوپه خود را به نمایش درآورده است، اعلام کرده کارش با این نسخه و مدل پایان نیافته  و بنا دارد  نسخه‌های جذاب‌تری از آن را وارد بازار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، مدیر اجرائی ب‌ام‌و در طول یک نشست تخصصی در خصوص فرآیند‌های مالی این شرکت، اعلام کرد ب‌ام‌و قصد دارد 2 نسخه متفاوت دیگر را تا سال آینده میلادی به مجموعه پرچم‌داران کوپه خود اضافه کند.

هرلد کریگر رئیس هئات مدیره ب‌ام‌و در این خصوص گفت: ما در محدوده مدل‌های سری 8 یک برگ برنده دیگر در آستین داریم و اینک  طرح تولید نسخه‌های متفاوتی از کوپه تحت بررسی قرار دارد.

نسخه‌های تجاری این نسخه ماه نوامبر وارد بازار خواهند شد و ما شاهد مدل‌های گرن کوپه و کانورتیبل 2019 خواهیم بود که به دنبال مدل  Mمعرفی می‌شوند.

در حال حاضر از مشخصات و تنظیمات مدل‌های M850i و 840d کوپه رونمایی شده است و انتظار می‌رود مدل‌های کانورتیبل و گرن‌کوپه 4 در نیز با همین مشخصات رونمایی شوند. با معرفی مدل M ما می‌توانیم در یک قاب به مجموعه 9 عضوی ازخانواده سری 8 نگاه کنیم که همگی قبل از پایان سال 2019 وارد بازار شده‌اند. جای شگفتی نیست که مجموعه‌‌ی متنوعی از موتورها برای چنین طیف گسترده‌ و متفاوتی از خودرو‌ها نیز به کار رود.

زمانی که مجموعه خودروهای سری 8 تکمیل گردد، این خودروها جایگزین خودروهای  کنونی سری 6 – به عنوان برترین کوپه‌های موجود- این کمپانی می‌گردد.

کروگر همچنین در این همایش از معرفی مدل تجاری "آی- نکست"، در نیمه دوم سال جاری سخن گفت. رونمایی از Z4‌های جدید نیز در سال آینده صورت خواهد گرفت.

کروگر تشریح کرد: ما با سرعت به پیش می‌رویم و در مهم‌ترین بازارهای جهان خلاقانه‌ترین فناوری‌ها و جدیدترین محصولات را ارائه خواهیم کرد. در این راه از شفاف‌ترین نقشه‌های استراتژیک استفاده کرده و کاملا انعطاف‌پذیر هستیم.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ب ام و کانورتیبل گرن کوپه 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!

 به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با همکاری کمپانی نایکی از طراحی جدید پیراهن اول تیمش‌ برای فصل 25-2024 رونمایی کرده است.

در عکسبرداری معرفی پیراهن جدید ستاره‌هایی مانند داروین نونیز، الکسیس مک آلیستر، ابراهیما کوناته و محمد صلاح حضور دارند و همچنین آلیسون بکر هم پیراهن دروازه‌‌بانی را به تن کرد.

صلاح در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. او در تابستانی قبلی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی بود اما در لیورپول ماند. هنوز مشخص نیست که او قصد دارد با لیورپول ادامه دهد و پیراهن جدید تیمش برای فصل بعدی را هم به تن کند یا نه.

لیورپول آماده شروع فصلی می‌شود که تغییرات بزرگی خواهد داشت چون یورگن کلوپ آلمانی قرار است پس از 9 سال این تیم را ترک کند و آرنه اسلوت هلندی آماده است تا به عنوان جانشین او معرفی شود.

لیورپول که این فصل نسبت به آرسنال و منچسترسیتی در حال حاضر شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد، امیدوار است از فصل آینده با شروع دوران پساکلوپ به عنوان تیم مدعی در رقابت‌ها شرکت کند.

دیگر خبرها

  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • مسی از محصول جدیدش رونمایی کرد
  • رسمی؛ رونمایی از نامزدهای تیم منتخب فصل 24-2023 لالیگا / عکس
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • طراحی کوپه، قدرت پیکاپ؛ یکی از عجیب‌ترین خودروهای امسال رونمایی شد(+عکس)
  • رونمایی از استراتژی آینده چری EXEED در نمایشگاه خودرو پکن
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز