Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:59:50 GMT

بخش خصوصی مقصر اتفاقات باغ وحش مشهد است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۷۶۸۵

بخش خصوصی مقصر اتفاقات باغ وحش مشهد است

غلامعلی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر در رابطه با اتفاقات اخیر باغ وحش مشهد که منجر به از بین رفتن چند ببر و یوزپلنگ شده است، چرا زودتر از اینها نظارت کافی بر این باغ وحش انجام نمی شده است؟گفت: به این دلیل که مالکبت این باغ وحش متعلق به بخش خصوصی بوده است، مراجع نظارتی حضور کمتری داشتند .همین دلیل باعث شده که مسئولی که در بخش خصوصی بوده در نگهداری و مراقبت و رسیدگی به حیوانات باغ وحش، مقررات را رعایت نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا کنون اقداماتی در رابطه با تخلفات صورت گرفته در این باغ وحش انجام شده است،گفت: اگر قرار بر این باشد که بستر فعالیت در بخش خصوصی ادامه داشته باشد باید نکات و مسائل لازم رعایت شود تا حقوق حیوانات حفظ شود.

صادقی در پاسخ به این سئوال که این پرونده چند متهم دارد، گفت: در حال حاضر پرونده در حال تحقیقات مقدماتی است تا معلوم شود علت اصلی حادثه چه بوده است.

هفته پیش، قاضی محمد بخشی‌محبی؛ معاون دادستان مشهد از کشف تخلفی در باغ وحش مشهد خبرداد و گفت: پس از کشف ۷ تخته پوست ببر در باغ‌وحش وکیل‌آباد مشهد، روز گذشته کارشناسان خبره‌ای را برای بازرسی به  باغ‌وحش مشهد اعزام کردیم و در بازرسی‌ها از داخل یکی از انبارها دو تخته دیگر از پوست یوزپلنگ کشف شد.

معاون دادستان مشهد بیان کرد: همچنین ۴ جمجمه ببر در آن باغ‌وحش کشف شد که طبق گزارش کارشناسان بعضی از این جمجمه‌ها تازه هستند و حشرات همچنان در اطراف آن‌ها بوده و دندان‌های نیش آن‌ها به‌گونه‌ای است که نشان می‌دهد سن ببرها جوان بوده است.

بخشی‌محبی عنوان کرد: کارشناسان دامپزشکی نیز به محل اعزام شدند و در گزارش آن‌ها آمده که شرایط بهداشتی برای نگهداری حیوانات در آن باغ‌وحش مناسب نیست و حتی داروهایی که چندین سال قبل تاریخ آن‌ها منقضی شده نیز از این باغ وحش کشف شد. 

کد خبر 4367755 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: باغ وحش باغ وحش مشهد دادستان مشهد شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان حج و زیارت حج تمتع سازمان محیط زیست حیات وحش بیمه سازمان تامین اجتماعی سازمان بیمه سلامت محمد علی افشانی آلودگی هوا سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۷۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| پایان یک رقابت

در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در دنیای امروز که جنگ، کودک کشی ، ظلم و زورگویی بعضی از کشورها خودنمایی می کند، ورزش قهرمانی یکی از اتفاقات جذابیست که می تواند حال مردم دنیا را کمی بهتر کند.در یکی دو دهه گذشته در رشته های مختلف رقابت جذابی بین قهرمانان در بعضی از رشته ها شکل گرفته است.یکی از آنها رقابت مسی و رونالدو رقبای تمام نشدنی بود که مانند تمامی قهرمان ها و اسطوره‌ها به پایان کار خود رسیدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • پیام جالب یک مستاجر به صاحب خانه اش | چرا فکر می‌کنی مقصر همه مشکلات اقتصادی‌ات من هستم؟ | ببینید
  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد