Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از تعزیر 4 میلیاردی یک فروشگاه سموم کشاورزی در ساری خبر داد. یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تعزیر 4 میلیاردی یک فروشگاه سموم کشاورزی در ساری خبر داد.

وی افزود: در پی دریافت گزارش از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران مبنی بر تقلب در عرضه 800 کیسه کود شیمیایی ماکرو گرانول آروکو از یک واحد صنفی فروش سموم کشاورزی پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به این اداره کل ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: شعبه هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی شهرستان ساری پس از احضار متهم و بررسی مدارک موجود، تخلف متشاکی را محرز و مسلم تشخیص داد.

ملکی تصریح کرد: قاضی پرونده شخص متخلف را به پرداخت 4 میلیارد و 49 میلیون و 600 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان گفت: پس از تجدید نظرخواهی متهم در مهلت قانونی، شعبه هیئت تجدیدنظر تعزیرات حکومتی مازندران رای صادره را قطعی اعلام کرد.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طیبی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار و ۴۰۰ لیتر نفت گاز به ارزش پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان آبادان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته طیبی، شعبه پیرامون وسیله نقلیه حامل این سوخت قاچاق با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش سوخت است، متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه معادل ارزش سوخت کشف شده محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: پس از انجام مراحل قانونی پرونده، جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی متهم وصول شد.

طیبی گفت: مأموران ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی شهرستان آبادان این محموله را کشف و گزارش این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6081153

دیگر خبرها

  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • محکومیت متهم عرضه برنج تقلبی در مشهد
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند در استان فارس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • محکومیت هزار میلیاردی یک کارخانه قند و شکر
  • تقلب در تعمیر پکیج و رادیاتور
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد