Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@08:47:37 GMT

فنرباغچه به دنبال 4 ستاره فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۸۴۸۹

فنرباغچه به دنبال 4 ستاره فوتبال اروپا

زردپوشان فوتبال ترکیه به دنبال خرید بازیکنان تیم های بزرگ اروپایی هستند و امیدوارند در ادامه فصل نقل و انتقالات آن ها را به خدمت گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، دومین تیم پرافتخار ترکیه همواره بازیکنان بزرگ زیادی را در خود داشته که از جمله آن ها می توان به روبرتو کارلوس، فیلیپه ملو و... اشاره کرد اما حالا به نظر می رسد آن ها به دنبال گام های بلندتر در راستای رقابت در لیگ اروپا و حتی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یری مینا (یارسلونا)

 

در مقطعی گفته می شد گالاتاسارای و فنرباغچه شدیدا دنبال این مدافع سیه چرده هستند اما منچستریونایتد و دیگر باشگاه های لیگ جزیره به جذب مینا نزدیک تر بودند. حالا بار دیگر فِنری ها تمایل خود برای جذب مدافع اهل کلمبیا را نشان دادند ولی امروز اسکای خبر داد که اورتون مذاکرات جدی با یری مینا را آغاز کرده است. گفته می شود بارسایی ها برای مینا 35 میلیون یورو خواسته اند.

 

کارلوس باکا (آث میلان)

 

پس از تماس فنرباغچه با آث میلان برای کارلوس باکا، آن ها گفتند که برای فروش اجاره آماده است اما ترک ها او را به صورت قطعی می خواهند. باکا فصل خوبی در میلان سپری نکرد و شاید وقت جدایی و انتقال جدید رسیده، انتقال به تیمی که در آن انتخاب شماره یک باشد.

 

آلبین اکدال (هامبورگ)

 

روزنامه پرتغالی ابولا در گزارشی نوشت فنرباغچه و بشیکتاش تمایل شدیدی به خرید هافبک سوئدی تیم هامبورگ دارند و این یکی از بزرگترین دوئل های این تابستان برای هر دو تیم پرطرفدار استانبول به حساب می آید.

 

متئو موساچیو (آث میلان)

 

مطبوعات ایتالیا گزارش دادند که فنرباغچه علاقه مند به خرید متئو موساچیو، مدافع تیم میلان است اما در این راه، فولام رقیب جدی فنرباغچه خواهد بود. اگر این مدافع 27 ساله جذب شود، پرونده خرید یری مینا بسته خواهد شد.

یری مینا کارلوس باکا آث میلان بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یری مینا کارلوس باکا آث میلان بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۸۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روابط نه چندان خوب گواردیولا با کانسلو باعث شد که این بازیکن به دنبال ترک منچستر سیتی باشد و در ساعات پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با امضای قراردادی قرضی از این باشگاه به بارسلونا پیوست.

این بازیکن خیلی زود توانست خودش را در ترکیب بارسلونا ثابت کند و به یکی از ستاره‌ها و مهره‌های کلیدی ژاوی در طول فصل تبدیل شد، اما شرایط در ادامه به همین شکل برای او پیش نرفت و اشتباهات و افتی که در عملکردش داشت  فشارها را روی او افزایش داد و باعث شد که محبوبیتش را بین هواداران این تیم هم از دست بدهد.

دو اشتباه مهلک این ستاره پرتغالی در دیدار برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی مقابل رئال مادرید در لالیگا که منجر به باز شدن دروازه بارسلونا شد باعث شد که صحبت درباره بازگشت او به منچسترسیتی در پایان فصل به صورت جدی مطرح شود.

این در حالی است که تا چند هفته پیش گفته می‌شد که مدیران بارسا به دنبال دائمی کردن قرارداد او یا تمدید قرارداد قرضی‌اش به مدت یک فصل دیگر هستند. گواردیولا در پاسخ به سوالی درباره بازگشت او به سیتی در تابستان پیش رو گفت: «هنوز حرفی درباره کانسلو نزدیم و همه چیز در پایان فصل مشخص خواهد شد.»

دیگر خبرها

  • شمسایی به دنبال تغییر تاریخ در فینال
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر