Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@10:47:07 GMT

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۸۶۸۵

قایق تفریحی فوق لوکس 85 GTS (+عکس)

پول نیوز؛ رکسانادانیالی- یات به قایق یا یک کشتی تفریحی گفته می شود که به طور کلی در دو مدل بادبانی و یا موتوری در دسترس خواهند بود. سوپر یات نیز به یات های لوکس، بزرگ و مدرن اشاره دارد. OTAM در زمینه طراحی و ساخت یات ها و سوپر یات های پیشرفته سابقه ای بالغ بر 60 سال دارد. تولید قایق های لوکس با کیفیت، قابل تنظیم و قدرتمند از مشخصه های اصلی این برند به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ارائه جدید ترین سوپر یات این کمپانی تحت عنوان OTAM 85 GTS، برای سال 2019 برنامه ریزی شده است و یک طرح مفهومی کاملا انعطاف پذیر، با قابلیت شخصی سازی و در عین حال آینده نگر محسوب می شود. طبق گزارش های به دست آمده در طراحی این سوپر یات از در بال پرنده ای (درب های برخی از خودروهای لوکس که به سمت بالا باز می شوند) الهام گرفته شده است. دو موتور MTU با قدرت هر کدام 2600 اسب بخار، سرعت کروز 38 گره دریایی و حداکثر سرعت 45 گره دریایی را امکان پذیر می سازد.

از 85 GTS برای نخستین بار طی جشنواره قایق رانی 2017 کن (شهری در فرانسه) رونمایی شد. جالب است بدانید که از این طرح مفهومی استقبال قابل توجهی به عمل آمد. جزئیات داخلی و خارجی این سوپر یات توسط معمار فرانسوی جوزف دیراند طراحی شده است. 

روی عرشه نیز فضای کافی برای حداکثر بهره برداری از چشم انداز دریا و همچنین نور خورشید وجود دارد. در واقع مسافران نه تنها از تجربه قایق سواری در فضای باز برخوردار خواهند شد، بلکه طراحی داخلی نیز با دو کابین مجلل و بسیار بزرگ، یک گالری کاربردی و سالن غذاخوری این لذت را دو چندان خواهد کرد.

 در قسمت فوقانی یات پنجره ای لحاظ شده است که در دو طرف قایق امتداد یافته اما به طور کامل بسته نمی شود. این موضوع منتج به محافظت در برابر عناصر مختلف ضمن تهویه مناسب در سراسر سکان خواهد شد.

 


منبع: پول نیوز

کلیدواژه: قایق تفریحی لوکس طراحی پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان

شهردار اصفهان در این مراسم با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان از امکانات تفریحی شهر گفت: مقرر شد تور‌های گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

علی قاسم‌زاده افزود: ۲ مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تا پایان سال جاری تقدیم شهروندان می‌شود که یکی از آنها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به اجرای نخستین پارک موضوعی نوری اصفهان در مجتمع گردشگری صفه گفت: این مجموعه نوری مساحتی بیش از چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع با برخورداری از ۴۰ المان نوری موضوعی را در خود جای داده است.

سعید ساکت با اشاره به ۲۹ هزار ساعت اقدام فنی، عمرانی و تخصصی به منظور عملیاتی سازی این طرح، هدف از اجرای آنرا ارتقای خدمات گردشگری در مجتمع گردشگری صفه دانست.

او با اشاره به اقدامات زیرساختی، زیباسازی، عمرانی و فنی صورت گرفته برای راه‌اندازی بولینگ صفه در کلاس ملی و بین‌المللی گفت: مجموعه بولینگ صفه یکی از پرطرفدارترین سالن‌های تفریحی ورزشی این حوزه است که با مساحتی بیش از ۸۰۰ متر مربع پس از ۱۰ سال نسبت به به روزرسانی و حل معضلات زیرساختی آن اقدام شد.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از ۲ مجموعه گردشگری غذایی در ایستگاه یک و ۲ تله‌سی‌یژ ناژوان، خاطرنشان کرد: در این راستا تلاش شده تا ضمن بهره‌گیری از مجموعه‌های غذایی برند و اصیل، اقدامات خلاقانه جدیدی در طراحی، تنوع غذایی و فضا‌های محیطی بکر در نظر گرفته شود.

او گفت: مجموعه غذایی ایستگاه یک تله کابین صفه با دارا بودن چشم انداز بام اصفهان، در مساحتی ۹۰۰ متری اجرا و اکنون آماده ارائه خدمات به گردشگران است. همچنین مجموعه غذایی دیگری در ایستگاه ۲ تله کابین صفه با مساحتی به متراژ ۶۲۰ متر مربع در دل کوه صفه آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • ادعای سنتکام درباره انهدام یک قایق سطحی بی سرنشین یمن
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!
  • تراژدی جدید برای پناهندگان در نزدیکی جزایر قناری اسپانیا
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • رژه قایق‌ها در خلیج فارس