Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،الهام برنا گفت: در اجرای تبصره (1) ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده، در هر فصل عملکرد زیست محیطی واحدهای تولیدی مورد ارزیابی قرار می گیرد و واحدهای آلاینده جهت معرفی به سازمان امور مالیاتی به سازمان حفاظت محیط زیست معرفی می گردند.به همین منظور اولین جلسه صنایع آلاینده در سال 97جهت بررسی صنایع آلاینده سه ماهه اول این سال با حضور رؤسای وکارشناسان تمام واحدهای ستادی و شهرستانی استان لرستان برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنا افزود: با بررسی مستندات شامل: بازدیدهای کارشناسی، نمونه برداری، آنالیز مقایسه با استاندارد و اخطارهای صادره زیست محیطی، صنایع آلاینده سه ماهه اول سال 97 مشخص گردیدند.

معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان ضمن اعلام اینکه صنایع آلاینده این استان در سه ماهه اول سال نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیری داشته اند، از نظارت کامل کارشناسان این اداره کل بر انجام فعالیت آزمایشگاههای معتمد خبر داد.

 

46

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت حفاظت محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست قانون کارشناسی مالیات بر ارزش افزوده رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بیکی ظهر پنجشنبه در آئین قرعه کشی و واگذاری زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود اظهار کرد: بیش از ۲۳ سال امکان استفاده از ظرفیت‌های مسکن حمایتی در شهر ملک‌آباد وجود نداشت که با توجه و پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم این امر با الحاق ۲۳ هکتار زمین به اراضی این شهر محقق شد.

بخشدار بخش احمدآباد شهرستان مشهد افزود: تا کنون این زمین‌های برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن به ۶۰۰ متقاضی واگذار شده است.

وی با بیان اینکه اولین مرحله از قرعه کشی و واگذاری زمین برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهر بینالود سال ۱۴۰۰ انجام شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که از قبل در این شهر شناسایی شده بود اراضی مورد نیاز از همان ابتدای دولت در این شهر آماده بود.

بیکی افزود: بیش از ۲۵۰۰ قطعه زمین در شهر جدید بینالود برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن پیش بینی شده است.

کد خبر 6088673

دیگر خبرها

  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • شهروند خبرنگار،آلاینده های زیست محیطی کامیونها درپلدشت
  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان