Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-28@12:54:49 GMT

دعوای دنیا با ما دعوای فکر و اندیشه است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۹۳۳۵

دعوای دنیا با ما دعوای فکر و اندیشه است

به گزارش خبرگزاری تقریب، "سردار حسین معروفی" فرمانده سپاه نینوای گلستان اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها حکومتی است که آبروی خود را برای کشور های منطقه همچون فلسطین که همه اهل سنت هستند گذاشته است و این یعنی این انقلاب و حکومت متعلق به یک قوم ، حزب یا مذهب خاص نیست.

دعوای دنیای اسلام دعوای اسلام است نه شیعه و سنی
وی ادامه داد: امروز اسلام ناب دوباره احیا شده و انقلاب اسلامی بزرگ شده است و به واسطۀ آن ملت ایران نیز بزرگ شده و همه اقوام ، مذاهب در بزرگی این انقلاب و آبروی آن سهیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرماندۀ سپاه نینوا اذعان کرد: برای به دست آوردن این بزرگی و جایگاه هزینۀ سنگینی پرداخت شده است و این هزینۀ سنگین، خون هزاران شهید و سختی زندگی هزاران جانباز و اسیر است.

باید از عزت و بزرگی انقلاب و ملت مراقبت کنیم
سردار معروفی با تاکید بر لزوم مراقبت از این بزرگی و عزت انقلاب و ملت ایران تصریح کرد: ایمان مردم و اعتقاد قلبی ، هوشمندی ملت، ملت پا به رکاب و با محبت نسبت به نظام ، سطح علمی فوق العاده، دانش هسته ای، و صنایع دفاعی از جمله مولفه های مهم در حفظ این اقتدار و بزرگی است.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی که به این مولفه ها به ویژه در خصوص دانش هسته ای و صنایع دفاعی به عنوان شاخصه های عزت و اقتدار نظام بی توجه هستند ، نمی فهمند و درک درستی از آن ندارند.
فرمانده سپاه نینوای گلستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود نیروهای دفاعی ارتش ، سپاه و نیروی انتظامی به عنوان نیروهای مکتبی و امنیتی در ایران اذعان کرد: هیچ کجای دنیا شما چنین چیزی را سراغ ندارید و وجود نیروهای مخلص بسیج در کنار اینها موجب امنیت کشور است.

وجود ولایت و امامت شاخص برد ما در دنیاست
وی ختم شدن تمام نگاهها و و مسیرها به یک خروجی که ولایت و امامت باشد را یک برد در دنیا دانست و گفت: دور تادور ما در خاورمیانه ناامنی است و اگر امروز ما در منطقۀ نا امن، کشوری امن داریم با وجود ولایت و رهبری است وگرنه باید مانند خیلی از کشور های منطقه کوله به دوش و آواره می شدیم.
سردار معروفی ادامه داد: امروز دشمن درباره ایران اذعان می کند که در خاورمیانه با یک ابرحریف روبروست و با توجه به نقش ولایت در این اقتدار اگر کسی از مردم یا مسئولین بیاید در جامعۀ اسلامی بر روی امام جامعه تحلیل کند بی شک باید بر نظام اعتقادی آن شک کنید نه نظام سیاسی چون نمی شود امام را تحلیل کرد و این باور اعتقادی ماست.

دنیای سیاسی امروز دنیای غیر قابل اعتماد است
فرمانده سپاه نینوا با اشاره به اظهارات متفاوت مقامات آمریکایی به ویژه ترامپ تصریح کرد: دنیای سیاسی امروز دنیای غیر قابل اعتماد و مهمتر غیر قابل پیش بینی است.
وی افزود: دیدید که ترامپ تهدید کرد و بعد از موضع رئیس جمهور و سردار سلیمانی پیشنهاد مذاکره بدون پیش شرط را داد و اما بعد دیدیم که روز دیگر 5 شرط برای مذاکره عنوان شد ! اینها اصلا قابل اعتماد نیستند. آنها می دانند که جنگ با ایران مساوی با خسارت آنها در دنیاست.

دشمن به دنبال گرفتن محتوای انقلاب ماست
سردار حسین معروفی اضافه کرد: آنها می دانند مردم جان می دهند و در عوض پای دشمن را هم برای هر پیشروی خواهند بست و برای همین به دنبال گرفتن اعتقادات ، خودباوری و شجاعت ملت ما هستند.
وی گفت: دشمن به دنبال گرفتن محتوای انقلاب ماست ، گرفتن گفتمان امام و انقلابی که ملل بزرگ دنیا آن را پذیرفته اند، همان محتوایی که برگرفته از باورها و اسلام ناب است و انقلاب ما را پیروز کرد.

هدف دشمن ایجاد انشقاق درونی میان مسلمین است
فرماندۀ سپاه نینوای گلستان بر اهمیت حفظ وفاق مسلمین تاکید کرد و افزود: هدف گذاری دشمن در کشور ما انشقاق دورنی میان مسلمانان است که برای مقابله با آن باید نسبت به یکدیگر گذشت داشته باشیم تا سدی مستحکم تر در مقابل آنان بسازیم.
وی دشمن شناسی و راههای شناخت راهبرد دشمن و در کنار آن شناخت امام و رهبر را از مهمترین مولفه ها برای مقابلۀ با دشمن عنوان کرد و گفت: در حوزه جلوگیری از انشقاق قومی و مذهبی تنها راه، توجه بیشتر به تقریب عملی است.

معروفی عدم شناخت دشمن و امام زمان را یکی از دلایل عقب ماندن و شکست اسلام در تاریخ دانست و گفت: هر کجا این شناخت به درستی نبود باعث شد فتنه ای به پا شود ، در زمان امیرالمونین به شکافتن فرق ایشان منجر شد و در عاشورا جهل عقل بود که با عوض شدن محاسبات از سوی دشمن مردم حاضر به هزینه کردن نشدند و آن وقایع حادث شد.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟

به گزارش خبرنگار مهر، نزدیک به یک دهه پیش شرکت مهندسی توسعه گاز ایران با شرکت (اس تی سی) هند قراردادی به منظور خرید ورق‌های فولادی برای تولید خط لوله انتقال گاز به امضا رساند، اما این شرکت هندی به قرارداد خود پایبند نماند برای همین شرکت توسعه و مهندسی گاز ایران طی نامه‌ای به شرکت «STC» اعلام کرد؛ تحویل فولاد به ایران در چهارچوب شرایط قرار داد ۲.۵ میلیارد دلاری سال ۲۰۱۴ میلادی طرفین نیست.

همچین در ادامه این نامه آمده است که اگر شرکت «STC» هر چه زودتر به ارسال تعهدات فولاد خود اقدام نکند، ایران مستقیماً با شرکت فولاد «ایسار» هند که فولار صادراتی را برای شرکت STC تأمین می‌کند، وارد معامله می‌شود.

حالا پس از نزدیک به ۱۰ سال امروز در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس‌تی‌سی) به داوری، کلیات این لایحه را تصویب کردند.

مصطفی نخعی، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، در تشریح این گزارش بیان کرد: در سال ۱۳۹۲ بین شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و شرکت اس‌تی‌سی هند قراردادی به‌مدت سه سال امضا شد که طرف ایرانی بر اساس این قرارداد به تعهدهای خود عمل کرد، اما شرکت بازرگانی دولتی هند در این مدت به کمتر از یک‌پنجم تعهدهای خود عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در صورت موافقت با این لایحه، امکان پیگیری حقوقی این موضوع به شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران داده می‌شود.

بر اساس این گزارش طبق این قرارداد ایران با شرکت «STC» هند، قرار بوده طی سه سال، ۲.۵ میلیون تن فولاد به ایران صادر شود که یک میلیون تن آن در سال اول و مابقی آن تا دو سال آینده انجام شود اما شرکت «STC» در سال اول تنها ۴۵۰ هزار تن فولاد به ایران تحویل داده است واکنون ایران با گذشت ۱۰ سال به دنبال غرامت از این شرکت است.

کد خبر 6090833 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است
  • رهبر انقلاب: به ما می‌گویند چرا شما از فلسطین حمایت می‌کنید؛ امروز تمام دنیا از فلسطین حمایت می‌کنند (فیلم)