Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، رییس سازمان تاکسیرانی تهران گفت: بانک ها به ویژه بانک پارسیان در طرح نوسازی تاکسیرانی، خدمت بزرگی به رانندگان تاکسی درکشورکردند.
علیرضا قنادان افزود : بانک پارسیان همکاری خوبی در زمینه طرح نوسازی تاکسی های فرسوده با سازمان تاکسیرانی داشته، به خصوص در جهت سهولت پرداخت تسهیلات که با ضامن شدن رانندگان برای یکدیگر کمک زیادی به آنها درارائه تسهیلات نوسازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی افزود : همچنین طرح کمک به توسعه اشتغالزایی روستایی که بانک پارسیان عهده دار آن  است از دغدغه های اجتماعی این بانک برای کمک به مردم می باشد.
رییس سازمان تاکسیرانی تهران خاطر نشان کرد : طرح نوسازی خودروهای فرسوده تاکسیرانی با همکاری بانک پارسیان و دیگر بانک ها که مربوط به 90 هزار خودرو درسطح کشور می شد، میان وزارت کشور، خودروسازها و سازمان تاکسی رانی به انجام رسید که به موجب این طرح 60 هزار خودرو درسطح کشور نوسازی شد این طرح کمک زیادی به رانندگان تاکسی کرد و ازجمله طرح های بسیار مفید در راستای عمل به  مسئولیت های اجتماعی بانک بود.
او از طرح جدیدی درشورای عالی ترافیک خبر داد وگفت: به منظوراینکه از طرح نوسازی فاصله نگیریم و درجهت کاهش آلودگی هوا اثربخش باشیم طرح جدیدی در شورای عالی ترافیک پیشنهاد داده ایم که درصورت موافقت قرار است رانندگان خود مسئولیت اسقاط ماشین های فرسوده را برعهده بگیرند و به جای گرفتن خودروهای نو از خودروهایی با عمر 3 سال استفاده کنند و بانک ها برای تبدیل خودروهای جدید به تاکسی به رانندگان تسهیلات ارائه کنند که به نظر می رسد چنین طرحی برای رانندگان کارآمد باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ علی نیک با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰۰ هزار نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابجا می‌شوند، از آموزش اجباری رانندگان اتوبوسرانی خبر داد و افزود: ناوگان حمل‌ونقل عمومی نجات‌دهنده بسیاری از مسائل ازجمله مصرف سوخت، ترافیک و آلودگی هوا است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به تلاش برای بالا بردن متوسط تعداد جابجایی مسافر در روز اشاره کرد و گفت: حداکثر پیاده‌روی یک شهروند برای رسیدن به ایستگاه باید ۴۰۰ متر باشد و در تلاشیم هرچه سریع‌تر به ان مهم دست یابیم. 

وی با اشاره به در حال احداث بودن ایستگاه‌های سبز توسط شهرداری‌های مناطق افزود: دو خط رایگان گردشی اطراف حرم مطهر با ۶ دستگاه اتوبوس با هزینه ماهانه حدود ۵۰۰ میلیون تومان و خودرو‌های برقی در سه مسیر اطراف حرم از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت است.


نیک، خدمت به مردم را هدف اصلی سیستم مدیریت شهری قم دانست و افزود: سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات ۱۸۵ میلیارد تومانی سازمان اتوبوسرانی بودجه در بخش درآمد‌ها و هزینه‌ها محقق شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه برای امسال هم ۲۷۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده گفت: در تلاشیم با تکنولوژی پیش برویم که نصب دوربین‌های نظارتی در ایستگاه‌ها و اتوبوس‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم، گواه آن است.

دیگر خبرها

  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی در سنگاپور
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۲۰۰۰ تاکسی برقی بزودی به ناوگان حمل و نقل تهران می‌پیوندد
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • شهردار تهران: تخصیص ارز واردات ۲ هزار خودرو برقی توسط بانک مرکزی صورت می گیرد