Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@16:42:27 GMT

چالش نامگذاری یک پارک در شورای شهر میاندوآب!

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۹۴۶۳

چالش نامگذاری یک پارک در شورای شهر میاندوآب!

نامگذاری پارکی که در محل سابق کارگاه ماشین آلات شهرداری میاندوآب در حال احداث است، سبب چالش جالبی در شورای شهر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب امروز با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و مسئولین شهرداری در محل این شورا برگزار شد.

خبرنگاران در تمام امور نقش دارند

در ابتدای این جلسه رییس شورای شهر میاندوآب در سخنانی با اشاره به روز خبرنگار گفت: شورای پنجم در طول مدت فعالیت خود، نشست خبری با خبرنگاران شهرستان برگزار نکرده است به همین خاطر باید امسال روز خبرنگار توسط شورا گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فخرالدین آذریان افزود: دنیای امروز دنیای رسانه ای است و به واسطه خبر تحولات بزرگی در جامعه رقم می خورد به طوری که قدرت های بزرگ جهان نیز با استفاده از ظرفیت رسانه ها، قبل از انجام کاری، زیر ساخت های لازم را به واسطه رسانه ها فراهم می کنند.

وی گفت: نقش خبرنگاران در تمام امور قابل چشم پوشی نیست و ارزش دادن به جایگاه خبرنگاران باید همیشه در اولویت کاری مسوولان باشد.

چالش نامگذاری یک پارک

بعد از سخنان رئیس شورای شهر و در ادامه جلسه درخواستی مبنی بر نامگذاری پارکی که در محل سابق کارگاه ماشین آلات شهرداری در حال احداث است، قرائت شد که در ادامه سبب چالش جالبی در شورای شهر شد.

درباره این موضوع ابتدا اعضا با نام ستارخان برای این پارک موافقت کردند و این پارک ستارخان نام گرفت.

ولی در ادامه موضوعی به نام پارک ساحلی آتا و آنا مطرح و عنوان شد که این پارک در واقع ادامه پارک ساحلی آنا است  و بنابراین این پارک نام جدید نمی خواهد و ادامه همان پارک ساحلی آنا فعلی است.

اما این پایان ماجرا نبود بلکه بعد از اینکه نام آنا برای این پارک انتخاب شد، موضوعات دیگری مطرح و سپس دوباره موضوع نام این پارک مطرح شد.

بعد از بحث دوباره در مورد موضوع نام پارک، توسط رئیس شورای شهر، رای گیری برای انتخاب نام نهایی برای پارک در حال احداث در محل کارگاه سابق ماشین آلات شهرداری، انجام گرفت که این بار با ۵ رای نام ستارخان برای این پارک انتخاب و نام پارک ساحلی آنا که دقایقی پیش به عنوان نام این پارک انتخاب شده بود این بار ۲ رای آورد و مجددا نام پارک به ستارخان تغییر یافت.

اما نکته جالب در نامگذاری این پارک این است که در کانال روابط عمومی شهرداری از این پارک مدت هاست به نام ستارخان نام برده شده و نیز تا مدتی پیش در کنار این پارک تابلویی با عنوان پارک مسافر درج شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی

رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه، رییس، دبیر و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، حسن مسلمی نائینی، رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه محمدحسین ایمانی خوشخو (رییس)، ابراهیم نبیونی (دبیر) و علی سعداله، محمدحسین عسگرپور، کامران جعفری، مسعود حسنلو، ابوالقاسم رئیسی،  علیرضا کلانترمهرجردی و محمدصادق سبط‌الشیخ انصاری را برای مدت دو سال به‌عنوان اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی این نهاد منصوب کرد.

پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی تنها پارک تخصصی در حوزه علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در گستره ملی ایران محسوب می شود. این پارک با توجه به رسالت جهاددانشگاهی و ظرفیت های موجود در این نهاد و همچنین با در نظر گرفتن نیازهای کشور برای توسعه و تجاری‌‏سازی فناوری‌‏های نرم و اشتغال‏ زایی در بخش فرهنگ و هنر، صنایع دستی، گردشگری با حوزه نفوذ ملی آغاز به کار کرده است.

شبکه گسترده جهاددانشگاهی دامنه موضوعی پارک فناوری ‏های نرم و صنایع فرهنگی را وسعت بخشیده که امکان انتقال تجربیات در سطح تخصصی بالا را در سراسر کشور فراهم می کند.

 به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، این پارک به عنوان اولین و تخصصی‌ترین پارک در حوزه اقتصاد فرهنگ، محیطی مناسب برای استقرار، رشد، توسعه و شکوفایی مؤسسات و شرکت‌ها را فراهم می‌آورد و شرکت‌های فناور مستقر در آن در تعامل سازنده با دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات پژوهشی و فناوری به فعالیت‌های فناورانه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازند.

گفتنی است، بر اساس ابلاغ رییس جمهور، شهر جهانی فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ملی علوم و فناوری های نرم وصنایع فرهنگی جهاددانشگاهی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری