Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان زندانها در بازدید از زندان الیگودرز ضمن رسیدگی به درخواست‎های زندانیان گفت: حفظ کرامت زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان‎ها است.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جهانگیر رئیس سازمان زندانها با حضور در زندان الیگودرز ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید که بلافاصله در بدو ورود به استان لرستان انجام شد، جهانگیر با حضور در جمع مددجویان گفت: حفظ کرامت زندانیان از اولویت‌های سازمان زندان هاست.

مشاور رئیس دستگاه قضا بیان کرد: هرچند برخی محدودیت‌ها به لحاظ کمبود منابع مالی و تراکم جمعیت در زندان‌ها وجود دارد، اما تلاش می‌کنیم شرایط استاندارد را برای همه شما فراهم آوریم.

وی ابراز امیدواری کرد با احداث زندان جدید الیگودرز، زندانیان این مرکز به آنجا منتقل شوند تا ضمن ارتقاء سرانه‌های زندان، استاندار‌های لازم را برای توسعه برنامه‌های اصلاحی و تربیتی ایجادشود.

این مقام ارشد قضایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: همکاری شما زندانیان می‌تواند مسئولین زندان و مسئولین قضایی استان را در ارائه تسهیلات قانونی بیشتر به شما یاری نماید.

در این دیدار که با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان و سایر مقامات قضایی و اجرایی برگزار شد، تعدادی از زندانیان به طرح مشکلات و درخواست‌های خود با رئیس سازمان زندان‌ها پرداختند.

جهانگیر که برای بررسی وضعیت زندان‌های استان به لرستان سفر کرده است در بازدید از زندان الیگودرز ازقسمت‌های مختلف این زندان بازدید کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: جهانگیر رئیس سازمان زندانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیس قوه قضائیه که دیشب در پرواز عادی و بدون تشریفات وارد بندرعباس شده بود، در این سفر از بندر شهید رجایی، انبار‌های اموال تملیکی بازدید کرد، با کارگران استان، مسئولان قضایی هرمزگان و فعالان اقتصادی دیدار کرد و در نشست شورای اداری و شورای عالی قضایی حضور یافت.

سفر معاونان قوه قضائیه به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار‌های مردمی، بهره برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی زیرمجموعه دادگستری هرمزگان از دیگر برنامه‌های سفر مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان بود.

بیشتر بخوانید؛ بازدید محسنی اژه‌ای از دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه

این سفر، سی امین سفر رئیس قوه قضائیه به استان‌ها بود.

دیگر خبرها

  • پایان سفر دو روزه رئیس و مسئولان قوه قضائیه به هرمزگان
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • برنامه های عملیاتی عدلیه  کرمان در سال۱۴۰۳ تشریح شد
  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال