Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی؛ سرپرست بنیاد فرهنگی روایت فتح ، طی حکمی محسن سلیمانی فارسانی را به عنوان سرپرست جدید انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس منصوب نمود.

در قسمتی از این حکم آمده است:

امید است با یاری و اتکا به ذات حضرت احدیت(جل جلاله) و تعامل سازنده و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود درعرصه تئاتر کشور و بهره‌گیری مناسب از امکانات مادی و معنوی در اعتلای کمی و کیفی و رشد روزافزون جریان عظیم تئاتر مقاومت در صحنه‌های داخلی و خارجی کوشا ، مؤثر و موفق باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود محسن سلیمانی فارسانی در کارنامه حرفه‌ای خود علاوه بر بازی و نویسندگی و کارگردانی در مجموعه‌ای آثار نمایشی و ایفای نقش در بسیاری از آثار تلویزیونی، معاونت هنری انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضویت در شورای تخصصی تئاتر سازمان بسیج، داوری و مدیریت اجرایی در جشنواره‌های متعدد داخلی همچون جشنواره «تئاتر بسیج» ، جشنواره «تئاتر مقاومت» و جشنواره بین‌المللی «تئاترفجر» را نیز تجربه کرده است.

یادآور می‌شود، پس از استعفای احسان محمدحسنی از مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت فتح، محمد حبیبی هم‌اکنون سرپرستی این بنیاد را به عهده دارد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با توجه به پایان رسمی دوران خدمت و بازنشستگی احسان مهدیان، از زحمات چندین ساله خدمت ایشان در انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر ارومیه قدردانی کرده و طی حکمی نوید عزیزی را به سرپرستی این دفتر منصوب کرد.

نوید عزیزی، نویسنده، فیلم‌ساز و عکاس و از دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است.

عضویت در خانه عکاسان ایران، عضو شورای فیلم‌نامه اداره ارشاد آذربایجان غربی، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی، عضو چندین دوره هیأت‌های انتخاب و داوری در جشنواره‌های سینمایی، تأتر و عکس از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

وی فیلم‌های کوتاه «فراز»، «فصل پنجم»، «تقدیر»، «یک شب» و «زمان از دست رفته» را در کارنامه دارد و همچنین کارگردانی نمایشنامه‌های متعددی را بر عهده داشته است.

عزیزی در حوزه عکاسی بیش از دیگر حوزه‌ها فعال بوده، چندین نمایشگاه عکس از آثار وی تاکنون برپا شده و جوایز متعدد عکاسی را دریافت كرده است که از جمله جایزه عکس برتر جشنواره بین‌اللملی سینمای جوان، جایزه برتر دوسالانه عکس ایران را می‌توان نام برد.

دیگر خبرها

  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • آینده جهان از شب عملیات «وعده صادق» تغییر کرد
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان 
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • انتصاب سرپرست انجمن سینمای جوانان دفتر ارومیه
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد