Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال صابری نژاد مدیر مسئول نشر آریترین در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان درباره تسریع ثبت سفارش کاغذ گفت : اگر تسریع ثبت سفارش کاغذ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی شده باشد و به صورت یک برنامه جامع به نسبت عرضه و تقاضای آن در بازار اجرایی شود می تواند در بازار کاغذ تعادلی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این میزان عرضه و تقاضا با توجه به تولید سالیانه کتاب در کشور در نظر گرفته شود.

وی افزود: تسریع ثبت سفارش کاغذ در صورتی می تواند وضعیت قیمت کاغذ را در کشور تغییر دهد که تمام عوامل به طور سیستماتیک با هم همکاری کنند.افرادی در بازار کتاب هستند که از التهاب موجود در بازار دلار و کاغذ سوء استفاده می کنند از این رو  اگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی براساس عرضه و تقاضای کاغذ در کشور نظارت گسترده تری روی این بازار داشته باشند سیستم تسریع ثبت سفارش کاغذ در وزارت ارشاد جوابگو است و می تواند وضعیت بازار کاغذ را بهبود ببخشد.

مدیر مسئول انتشارات آریترین با اشاره به اینکه اگر ثبت سفارش کاغذ انجام شود انبار ها و میزان عرضه و تقاضا مشخص می شود و ثبت سفارش بازار کاغذ را تغییرمی دهد، بیان کرد: مولفه های خاصی وجود دارد که میزان عرضه و تقاضای کاغذ را در کشور مشخص می کند.ثبت سفارش کاغذ علاوه بر میزان عرضه و تقاضا به میزان تولید کتاب بستگی دارد در برخی ماه ها تولید کتاب در کشور بیشتر و در برخی ماه ها کمتر است.

صابری نژاد با اشاره به بعد روانی منفی اتمام منابع کاغذ تا دو ماه دیگر بر بازار کاغذ اظهار داشت: اگر منابع کاغذ تا دو ماه دیگر تمام شود صدمات جبران ناپذیری به صنعت نشر کشور وارد می شود و در حال حاضر هم صنعت نشر مشکلات زیادی دارد که برای ثبت سفارش کاغذ باید سریع اقدام شود این کار با توجه به شرایطی که در بازار کاغذ به وجود آمده است به نظارتی بیشتر از قبل نیاز دارد و برای نظارت هم باید از افراد متخصص استفاده کند و از سوی دیگر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرای یک برنامه جامع و کلی در زمینه کاغذ که مورد نیاز این بازار است اقدام کند.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات بازار نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد

کاغذ خبر عنوان مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های ایسکانیوز است که در پایان هر روز منتشر می‌شود.

برای دریافت فایل پی‌دی‌اف حاوی لینک مطالب می‌توانید اینجا کلیک کنید.

وقتی نهاد کارشناسی قربانی دعواهای سیاسی می شود

از معلم جان روشن یافتیم‌

الگوی مهاجرت دانشمندان در جهان

هوش مصنوعی عصای دست یا بلای جان معلمان؟

جایگاه معلم در سند تحول بنیادین کجاست؟

غضنفرآبادی: نیاز نبود «طرح نور» در صحن مجلس مطرح شود

گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور

کد خبر: 1229213 برچسب‌ها کاغذ خبر

دیگر خبرها

  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • صد و شصت و یکمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد