Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@06:23:58 GMT

تشریح جزئیات ارائه وام به فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۳۹۶۸۳

گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تاکنون 1200 میلیارد تومان وام مرابحه و مسکن در بین فرهنگیان سراسر کشور  توزیع شده است.

وی ادامه داد: وام‌های مرابحه به تناسب و تناوب از 5 میلیون تا 15 میلیون تومان و وام‌های مسکن از 40 میلیون تا 50 میلیون تومان در بین فرهنگیان سراسر کشور در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کریمی‌فر با بیان اینکه روند فرایند پرداخت و توزیع وام‌های کم بهره بانک ملی در دو سر فصل مرابحه و مسکن  همچنان ادامه دارد، افزود: پرداخت وام ضروری فرهنگیان در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور در قریب به 700 صندوق تسهیلات، حداکثر تا 50 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه در حال اجراست.

وی اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با سایر بانک‌ها از جمله بانک رسالت مبنی بر سپرده‌گذاری فرهنگیان تا سقف 30 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 2 درصد از دیگر اقدامات اجرایی و رفاهی فرهنگیان است که هم اکنون با رعایت ضوابط، در حال پرداخت است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش مسکن آموزش و پرورش قرض الحسنه آموزش و پرورش قرض الحسنه مسکن وزارت آموزش و پرورش وام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان

به گزارش قدس آنلاین، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان  اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به هفت هزار و ۷۱۶ واحد مسکونی تسهیلات خود مالکی نهضت ملی مسکن شامل وام ۳۰۰ ،۴۰۰ و ۵۵۰ میلیون تومانی پرداخت شده است که سرجمع مبالغ پرداخت شده ۱۹.۹۳۰ همت است.

مسعود بیات منش افزود: بانک‌های ملی و مسکن هر کدام به ترتیب با یک هزار و ۲۷۱ و چهار هزار و ۷۱۶ فقره جزو بهترین بانک‌های پرداخت کننده تسهیلات هستند، این در حالی است که بسیاری از بانک‌های عامل عملکرد نامطلوبی در پرداخت تسهیلات خودمالکی نهضت ملی دارند. اگر روند پرداخت‌ها تسریع پیدا کند، شاهد جهش بسیار خوبی در پیشرفت پروژه‌های نهضت ملی مسکن خودمالکی در استان خواهیم بود.

وی تسهیلات مورد نیاز یا مبلغ درخواست شده خودمالکین را در حال حاضر ۷.۶ همت عنوان کرد و خواستار تسریع جدی بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • صندوق ذخیره فرهنگیان بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری است
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • ۴۲۹ میلیارد تومان از محل مالیات به شهرداری های ایلام پرداخت شد
  • ارائه خدمات بانکی به افراد بالای 65 سال بدون صف در شعب بانک ملت
  • تشریح دستاوردها و اهداف بانک صادرات ایران در حضور وزیر اقتصاد
  • تشریح دستاوردهای بانک صادرات در حضور وزیر اقتصاد
  • ارائه داروی "وارفارین" در سراسر استان مرکزی
  • هشدار برای ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در خاک های دارای مشکل