Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: طرح اصلاح قانون صدور چک باید به عنوان لایحه از سوی قوه قضائیه به مجلس ارائه می‌شد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای‌اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، 16مرداد) قوه مقننه در جریان رسیدگی به طرح اصلاح قانون صدور چک در اخطار قانون اساسی اظهار داشت: نمایندگان با کلیات طرح مذکور موافق هستند اما طبق اصل 156 قانون اساسی، بند 5 این طرح عمده موارد برای پیشگیری از جرم است لذا این طرح باید به عنوان لایحه از سوی قوه قضائیه به قوه مقننه ارائه می‌شد و در جلسه متاسفانه نظر قوه قضائیه در خصوص طرح مذکور را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده مردم محلات در مجلس مردم گفت: نماینده دستگاه قضا در جلسه حاضر بود و با طرح اصلاح قانون صدور چک موافق بودند.

انتهای‌ پیام/

R1385/P1360/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط مجلس دهم نمایندگان مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۳۹۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • موافقت با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری