Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@12:47:16 GMT

آتش گرفتن کارگاه بزرگ مبل‌سازی در مرتضی‌گِرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۰۰۴۰

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در یک کارگاه مبل‌سازی در محله مرتضی‌گرد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:04 صبح امروز آتش‌سوزی کارگاه مبل‌سازی در محله مرتضی‌گرد، خیابان نرگس به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل آتش‌سوزی ساختمان دو طبقه بود که در طبقه همکف آن سه باب مغازه در مجاورت یکدیگر با کاربری نمایشگاه مبل و مصنوعات چوبی و در طبقه بالا به وسعت حدود هزار متر انبار و کارگاه تولید مبل قرار داشت که در آن مقدار زیادی مصنوعات چوبی نگهداری می‌شد و سقف طبقه فوقانی (سقف شیروانی) کاملاً شعله‌ور شده بود.

وی خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به محصولات و اجناس طبقه پایین بود که آتش‌نشانان از چند جهت عملیات را در حجم زیاد دود و آتش آغاز کردند و موفق شدن حریق را تحت کنترل خود درآورند.

ملکی با بیان اینکه با عملیات خوب آتش‌نشانان از گسترش آتش به سایر قسمتها و طبقات جلوگیری شد، تصریح کرد: خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم اما خسارات مالی زیادی برجای ماند، هم‌اکنون نیز نیروها مشغول تحویل محل حادثه به مالکان و بررسی علت حریق هستند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه آتش سوزی در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۷ و ۴۶ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه در منزل مسکونی در خیابان فرهنگ اتفاق افتاده است، افزود: نیروهای امدادی از ایستگاه‌های ۴ و ۲۵ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، افزود: این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشت و توسط اکیپ اعزامی حریق اطفا و محل پاکسازی و ایمن شد.

کد خبر 6064057

دیگر خبرها

  • مهار آتش در کارگاه شیرینی پزی
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت
  • آتش سوزی یک کارگاه شیرینی پزی در رشت/ سقف ۲ خانه سوخت
  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • نجات ۸۵ حادثه‌دیده توسط آتش‌نشانی کرج
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • 41 متر خانه در توکیو، نظرتان درباره این رویکرد ژاپنی چیست؟! (+تصاویر)
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد