Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه هنر اسلامی تبریز به منظور تکمیل کادر هیات علمی خود از بین فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد مطابق جدول ذیل دعوت به همکاری تمام وقت، پاره وقت و حق التدریس می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه هنر اسلامی تبریز به منظور تکمیل کادر هیات علمی خود از بین فارغ التحصیلان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد مطابق جدول ذیل دعوت به همکاری تمام وقت، پاره وقت و حق التدریس می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متقاضیان می‌توانند طبق تقویم اعلامی (۲بار در سال) به آدرس www.jazb.msrt.ir مراجعه و ثبت نام کنند.
بنابراین گزارش، شرایط اختصاصی متقاضیان عبارت است؛ حداکثر سن دارندگان مدرک کارشناسی ارشد ۳۳ سال و دکترا ۴۳ سال.  عدم تعهد خدمت یا راتبه، پیمانی، رسمی در سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی (دولتی – غیر دولتی) و دستگاه‌های دولتی، ضمنا در صورت پذیرش تا دریافت مجوز پیمانی تا یک سال حق التدریس همکاری خواهند کرد. از سال اخذ مدرک در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری بیش از ۳ سال سپری نشده باشد. حداقل معدل کارشناسی ۱۶.۵ و کارشناسی ارشد ۱۷.۵ از دانشگاه‌های معتبر.   گفتنی است، در تبصره آمده است درخواست متقاضیان با معدل پایین‌تر (تا نیم نمره) که کارنامه پژوهشی و یا هنری درخشان دارند قابل بررسی است، عدم مشروطی طی دوره‌های تحصیلی و حداکثر طول دوره کارشناسی ۹ نیمسال و کارشناسی ارشد ۵ نیمسال، بررسی می شود.   اولویت با متقاضیان واجد شرایط ؛ دانشجویان ممتاز، رتبه‌های اول، دوم و سوم. همخوانی رشته تحصیلی در تمامی دوران تحصیل و گرایش دانش آموخته.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه هنر اسلامی تبریز تحصیلات تکمیلی طرح خدمت سربازی دانشجویان ممتاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول با اشاره به پذیرش دانشجوی دکتری در این دانشگاه، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای نخستین بار در مقطع دکتری دانشجو بپذیرد.

مهدی بدیعی ادامه داد: از سال تحصیلی جدید در سه رشته «مهندسی برق گرایش برق قدرت»، «مهندسی عمران گرایش مهندسی و مدیریت منابع آب» و «معماری» دانشجو دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول عنوان کرد: داوطلبان برای شرکت در آزمون دکتری می‌توانند از طریق دفترچه راهنمای آزمون، ثبت‌نام و پس از قبولی و طی مراحل پذیرش برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ پذیرش شوند.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد پیام نور کیش
  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • بررسی ادامه تحصیل از کارشناسی به دکتری علوم آزمایشگاهی در کمیته‌های تخصصی
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • ۴ شرط پذیرش نهایی داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی دزفول برای نخستین بار
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • روایت تجربه‌ای ۲ ساله در یک جشنواره رادیویی/ من یک مادر هستم