Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:10:23 GMT

آزادگان، نماد عینی فرهنگ پایداری و مقاومت هستند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۰۴۸۸

آزادگان، نماد عینی فرهنگ پایداری و مقاومت هستند

ایلام - ایرنا - معان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام صلابت و امنیت ایران را مدیون رشادت های جامعه ایثارگران و بویژه آزادگان دانست و گفت: این عزیزان نماد عینی فرهنگ پایداری و مقاومت هستند.

به گزارش ایرنا، محمد نوذری روز سه شنبه در نشست هماهنگی برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اظهار داشت: 26 مرداد یکی از روزهای تاریخی است که مردم این آب و خاک همواره به یاد داشته و هرگز آن را فراموش نخواهند کرد، این روز برای همه مردم به وی‍ژه رزمندگان و آزادگانی که در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی جنگیدند، یک روز پرافتخار به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تجلیل از تحمل سختی های دوران اسارت آزادگان و نیز خانواده های آنان تصریح کرد: رمز پیروزی مقاومت است و هر موفقیتی که در عرصه های مختلف ملی و بین المللی داریم، مدیون شهدا، ایثارگران، آزادگان، رزمندگان و مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی است.
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام یادآور شد: بزرگداشت و تجلیل از آزادگان به عنوان نماد ایثار و مقاومت حداقل کاری است که در برابر این سروقامتان می توان انجام داد چرا که آنان کم توقع ترین قشر جامعه اند که هیچ گاه مشکلات خود را به مسئولان عنوان نمی کنند.
نوذری تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم که این روز را گرامی بداریم و یاد و خاطره‌ شیرین بازگشت آزادگان را به میهن سرافرازمان را زنده نگه داریم، باید مسئولان با سرکشی مداوم به مشکلات آنان رسیدگی کنند.
وی هدف از برگزاری آیین تجلیل از آزادگان را یادآوری رشادت های آنان عنوان کرد و گفت: بازگو کردن خاطرات آنان و لزوم ادامه راه این ایثارگران اصل مهمی است و باید آزادگان و رهروان آنرا در نظر داشته باشند.
گلباران گلزار شهدا، تجلیل از آزادگان دستگاه ها، دیدار و تکریم و عیادت از آزادگان، شرکت آزادگان در برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از برنامه هایی است که به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استان ایلام صورت می گیرد.
استان ایلام افزون بر 332 آزاده سرافراز دارد.
26 مرداد سال 69 سالروز بازگشت آزادگانی است که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق، قدم به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.
3032/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بزرگداشت سالروز ورود آزادگان ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ در استان ایلام برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ‌سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکردهای محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت است، افزود: یکپارچگی و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت در راستای تحقق اجرای برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم استان در راستای حمایت از طرح نور نیروی انتظامی و فرهنگ حجاب و عفاف، روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت مصادف با نخستین روز دهه کرامت و پس از نماز جمعه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام چراغی‌پور گفت: ویژه برنامه‌های دهه کرامت از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت در استان ایلام برگزار خواهد شد.

کد خبر 748677

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم