Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@12:48:37 GMT

جهاددانشگاهی نهادی تاثیرگذار در فرهنگ‌سازی است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۰۶۶۵

جهاددانشگاهی نهادی تاثیرگذار در فرهنگ‌سازی است

به گزارش ایکنا از ایلام، رضا امیدی، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام امروز در حاشیه‌ی این بازدید اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی تأثیرگذار در فرهنگ‌سازی در جامعه است.
وی با اشاره به دوره‌های مختلف آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، گفت: جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش‌های مختلف در زمینه مالیات می‌تواند موجب ارتقاء فرهنگ مالیاتی در جامعه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیدی در بازدید از ستاد راهبری طرح نوین مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی که پیش از این طرح در کشور اجرا شد با نتیجه مطلوب همراه نبود بخشی از این ناکامی‌ها به فرهنگ کار در جامعه باز می‌گردد و بخشی نیز به کارشناسی طرح‌ها مرتبط بوده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام ضمن تایید آیتم‌های گنجانده شده در طرح گفت: علاوه بر رشته‌های شغلی که در طرح برای استان ما در نظر گرفته شده است رشته‌های دیگری نیز می‌توان در آن لحاظ کرد که برای مردم مفید واقع شود.
وی افزود: امکان تأمین برخی حلقه‌های برخی رشته‌ها نظیر فرشبافی، نخ‌ریسی و گلیم‌بافی در داخل استان وجود دارد که باید به فکر فراهم کردن آنها هم باشیم.
امیدی عنوان کرد: برای تعریف رشته‌های جدید در این طرح با دستگاه‌های اجرایی مرتبط رایزنی شود ما نیز هر کمکی بتوانیم در این خصوص انجام می‌دهیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام موفقیت طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی را کمک به اقتصاد کشور دانست و گفت: موفقیت متقاضیان طرح به معنی کسب و کار و افزایش درآمد آنها و به تبع آن افزایش درآمدهای مالیاتی می‌شود.
امیدی همچنین با حضور در خبرگزاری ایکنا، ضمن تبریک روز خبرنگار به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد که به زودی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی جهاددانشگاهی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین

سردار سنایی راد معاون عقیدتی سیاسی ستادکل نیرو‌های مسلح در نشست بصیرتی شورای اداری استان با بیان اینکه آثار بجامانده از استاد شهید مرتضی مطهری امروز نیز برای شبهات و سوالات نسل جوان پاسخ دارد اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمن تمام ظرفیتش را برای سیاه نمایی و زیر سئوال بردن خدمات نظام اسلامی بکارگرفته، تبیین و روایت واقعی دستاورد‌های نظام وظیفه عموم بویژه مسئولان است.

وی در ادامه با بیان اینکه هرحکومتی برای رسیدن به مشروعیت در کنار کارآمدی به روایتگری مناسب نیاز دارد افزود: اقدام بموقع سپاه در انجام عملیات وعده صادی و روایت عاقلانه و اخلاق مدار صداوسیما در این عملیات نمونه‌ای عینی و موفق از روایتگری بود.

حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام نیز گفت: با تشکیل قرارگاه جهاد تبیین بدنبال معرفی خدمات نظام در استان ایلام هستیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • بازتعریف نقش جهاد دانشگاهی در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور
  • شوک به آبی‌های پایتخت، فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی و تنها امید بایدن
  • شوک به آبی‌های پایتخت، تنها امید بایدن و فرار ۸۶۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ تومانی مالیاتی
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • هیچ نهادی مجاز به لغو کنسرت‌ها نیست/ در سوگِ مرگِ «موسیقی هنری»
  • ۱۵ طرح جهاد دانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام