Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان کل کشور از کاهش ۴۷.۵ درصدی فعالیت کاربران ایرانی در ۲۰ هزار کانال پر بازدید تلگرام در یک ماه اخیر خبر داد. ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عبدالصمد خرم‌آبادی در صفحه شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: بر اساس آخرین آمار استخراج شده از سامانه نظارتی دادستانی کل کشور (سامانه پویشگر عدالت) حجم فعالیت کاربران ایرانی در 20 هزار کانال پر بازدید تلگرام باز هم کاهش یافت و میزان کاهش فعالیت در تلگرام از 45 درصد به 47.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد رسیده است.

معاون دادستان کل کشور تصریح کرد: میانگین بازدید از 20 هزار کانال پر بازدید تلگرام درسه ماه قبل از فیلتر تعداد دو میلیارد و 319 میلیون و 826 هزار و 155 بازدید (2,319,862,155) بازدید بود و در یک ماه اخیر به میانگین یک میلیارد و 220 میلیون و 997 هزار و 611 (1,220,997,611.68) بازدید کاهش یافته است .

خرم‌آبادی افزود: این کاهش فعالیت درتلگرام بدان جهت است که بسیاری از کسب و کار‌های اینترنتی فعالیت خود را به پیام رسان‌های داخلی منتقل کرده‌اند. هرمقدار از حجم فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی کاسته و به فعالیت پیام رسان‌های داخلی افزوده شود به همان نسبت شبکه ملی اطلاعات تقویت می‌شود و از اشراف اطلاعاتی بیگانگان برکشور کاسته خواهد شد.

این مقام مسئول در دادستانی کل کشور گفته است: اگر براساس اعلام رئیس مرکز ملی فضای مجازی تا 15 شهریور خدمات دهی هاتگرام و تلگرام طلایی به پیام رسان خارجی تلگرام قطع شود؛ موج سوم مهاجرت به پیام‌رسان‌های داخلی شروع می‌شود و قدم بزرگ دیگری بسوی استقلال فضای مجازی کشوربرداشته خواهد شد.

انتهای پیام/

R1332/P1014142/S2,20/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟

مایکروسافت قابلیت جدیدی را برای Microsoft Teams معرفی کرده است که ترجمه هوشمند پیام‌ها را در چت ارائه می‌دهد. این ویژگی می‌تواند با کمک به کاربران در درک پیام‌ها به زبان‌های مختلف، ارتباطات را بهبود بخشد.

هنگامی که کاربر پیامی را به زبانی غیر از زبان دلخواه خود دریافت می‌کند، ترجمه‌ای برای درک بهتر پیشنهاد می‌شود. کاربران می‌توانند تنظیمات خود را برای انتخاب زبان‌هایی که نمی‌خواهند ترجمه کنند سفارشی کنند و انتخاب کنند که آیا می‌خواهند پیام‌ها ترجمه شوند یا خیر. کاربران همچنین می‌توانند تنظیمات ترجمه خود را با انتخاب زبان‌های برگزیده برای ترجمه و انتخاب این که آیا پیام‌ها باید به طور خودکار ترجمه شوند، سفارشی کنند.

به همین ترتیب، مایکروسافت در نقشه راه مایکروسافت ۳۶۵ اعلام کرد که Teams Walkie-Talkie در iOS به زودی با چارچوب Push-to-Talk اپل ادغام می‌شود و Microsoft Teams در نهایت یک برنامه یکپارچه در ویندوز ۱۱ دریافت می‌کند.

این ویژگی که با شناسه ویژگی ۹۹۸۴۱ شناسایی شده است، در ۱۴ مارس ۲۰۲۴ به نقشه راه اضافه شد و قرار است از آوریل ۲۰۲۴ راه اندازی شود و در پلتفرم دسکتاپ جهانی در دسترس خواهد بود.

منبع: دیلی میل

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به مالک تلگرام
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در شهرستان بروجن
  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • آموزش: کاربردی‌ترین ترفندهای واتس‌اپ
  • مسکو: تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • دستگاه‌های خدمات رسان پای کار در تعطیلات نوروزی
  • تلگرام برای مقاصد تروریستی استفاده می‌شود
  • اختلال در عملکرد پیام رسان بله برطرف شد
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!