Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید کشورمان در خصوص شرایط این تیم اظهارداشت: پرواز تیم فوتبال امید با یک ساعت و نیم تاخیر به سمت شانگهای از تهران انجام شد و پس از ۸ ساعت پرواز به شانگهای رسیدیم و حدود دو ساعت در مسیر بودیم تا وارد شهر سوژو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از استقرار بازیکنان در محل اقامت خود و استراحتی کوتاه ملی‌پوشان را به دو گروه ۱۰ نفره تقسیم کرده و در سالن بدنسازی فعالیت کردند و سپس به استخر رفتند. صبح امروز نیز از ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی و به مدت دو ساعت تمرین با انگیزه و شاداب بازیکنان زیر نظر کادرفنی برگزار شد.

مدیر تیم امید کشورمان گفت: موضوعی که حائز اهمیت است آب و هوای گرم و شرجی این منطقه است که باعث شده بازیکنان با شرایط آب و هوایی متفاوتی مواجه شوند و با توجه به اینکه چند روز زودتر در این کشور حاضر شدیم می‌توانیم خود را با وضعیت آب و هوایی چین وفق بدهند. این امر باعث می‌شود تا در اندونزی کمتر با مشکل روبه رو شویم و بازیکنان به این وضعیت عادت خواهند کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیچ بازیکنی مصدوم نبود و همه آماده هستند تا در رقابت‌های جاکارتای اندونزی عملکردی موفق داشته باشند.

لازم به ذکر است دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال زیر ۲۱ سال ایران و زیر ۲۳ سال چین روز پنجشنبه ۱۸ مرداد ماه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت محلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال حمید استیلی تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هروی: برگزاری مراسم تجلیل باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان گفت: همین که مراسم تجلیل در ابتدای سال برگزار شد و قهرمانان جوایز خود را در حضور رئیس جمهور دریافت کردند، باعث ایجاد انگیزه در آنها می‌شود. - اخبار ورزشی -

شهرام هروی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور ریاست جمهوری اظهار داشت: خدا را شکر این مراسم هر سال در حال برگزاری است. تجلیل از قهرمانان باعث دلگرمی بیشتر آنها خواهد شد و قهرمانان از اینکه زحماتش‌شان دیده می‌شود، خوشحال می‌شوند. در مراسم روز گذشته نیز آقای رئیس جمهور قول حمایت صد درصدی از ورزش قهرمانی را داد و وزیر ورزش صحبت‌های خوبی را مطرح کرد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدوارم با حمایت‌هایی که می‌شود در المپیک پاریس موفق‌تر از ادوار گذشته باشیم و بچه‌ها بتوانند مدال خوشرنگ بگیرند. رشته‌هایی مثل کاراته که در المپیک حضور ندارند نیز می‌توانند با حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد در سال جاری نتایج خوبی در مسابقات پیشِ رو کسب کنند.

سرمربی تیم ملی کاراته با تمجید از برگزاری زودتر مراسم تجلیل قهرمانان نسبت به سالیان گذشته تصریح کرد: مسلماً همین که مراسم در ابتدای سال برگزار شد و قهرمانان جوایز خود را دریافت کردند باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران می‌شود. همین دوره هم جمع شدن قهرمانان و دیدار با رئیس جمهور نیز اتفاق مثبتی است و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و حتی بهتر شود.

پورشیب: دو پیشنهاد مربیگری خارجی دارم

 

هروی راجع به اینکه چه صحبتی با رئیس جمهور در فرصت کوتاه داشته است، گفت: در سازمان تأمین اجتماعی مشغول فعالیت هستم و در این دیدار فقط از میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و بیمه‌ شده‌های این سازمان تشکر کردم که باعث شدند بدون دغدغه در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم. این موضوع را به اطلاع رئیس جمهور رساندم تا بداند که زیرمجوعه‌های‌شان همکاری خوبی با من و تیم ملی کاراته دارند.

وی در مورد برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی در روز گذشته یادآور شد: خدا را شکر بچه‌های دعوت‌شده در مسابقات حاضر شدند و در نهایت نفرات برتر به مرحله بعد انتخابی که دوم خرداد ماه برگزار خواهد شد، راه یافتند. یکسری بازیکنان نیز آسیب‌دیدگی داشتند و با ارائه نامه پزشکی به مدیر تیم‌های ملی، مجوز عدم حضور در مسابقات را دریافت کردند. بعد از چند روز از زمان برگزاری انتخابی دو خرداد ماه، اردوهای تیم ملی را شروع خواهیم کرد تا با یک برنامه‌ریزی دقیق و منسجم بتوانیم نتایج خوبی در مسابقات آسیایی کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کاراته با تأکید بر اهمیت بیشتر مسابقات قهرمانی آسیا این دوره اظهار داشت: مسابقات امسال از دو جهت حائز اهمیت است. ابتدا در بحث انفرادی که باید نتایج ما بهتر از دوره گذشته باشد و مورد بعدی اینکه در بخش تیمی نیز باید بتوانیم مجوز حضور در مسابقات جام جهانی را که برای اولین بار آذر ماه امسال در اسپانیا برگزار خواهد شد، دریافت کنیم. برای کسب مجوز حضور در مسابقات جام جهانی باید جزو سه تیم برتر مسابقات آسیایی قرار بگیریم. ضمن اینکه تیم سوم نیز باید در مرحله نیمه نهایی به تیم قهرمان باخته باشد تا بتواند مجوز مسابقات جام جهانی را دریافت کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش ملی‌پوش والیبال به وعده پاداش یک میلیاردی صعود به المپیک
  • هروی: برگزاری مراسم تجلیل باعث ایجاد انگیزه در ورزشکاران شد
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • پائز: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم؛ نیاز به پویایی و انرژی جوان‌ها داشتیم
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!