Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:30:57 GMT

سردار جلالی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۱۱۸۷

سردار جلالی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور طی پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت.

متن کامل پیام رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور به شرح زیر است؛

«ن والقلم و ما یسطرون»

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد.

حقیقت نگار هستی در ۱۷ مرداد ماه به پاسداشت سالروز شهادت صارمی یکی از ستارگان درخشان عرصه خبر و روز خبرنگار، به قلم عزتی ابدی بخشید که این خود مدال افتخاری بزرگ برای اصحاب رسانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلام خداوند بر خبرنگاران شهیدی که قلم را همچون سلاح و رسانه را همچون سنگری برای دفاع از آزادی و استقلال قرار داده و در این مسیر، با افتخار به دیدار حضرت دوست شتافتند.

جهان رسانه و خبر، میدانی پررنج است که کوشایانش را خودش برمی‌گزیند. اگر کسی رنج‌های این حرفه مقدس را به جان نخرد و گمان برد که پای در مسیر کسب و کاری سودمند نهاده، ره به اشتباه رفته است. دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت جز با حق‌جویی و صداقت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود و اصحاب قلم به گواه تاریخ در این مهم همواره پیشرو و پیش قدم بوده و هستند.

تلاشگران عرصه خبر، امروز در قامت مرجع و رسانه‌ای معتمد بر قله اقتدار و اعتبار ایستاده است و در مقاطع حساس توانسته با درک صحیح از تهدیدات و جریان‌سازی‌های خبری و کشف و رونمایی از اهداف پشت پرده کشورهای سلطه‌گر، حقایق رویدادها را به جهانیان مخابره کنند و با تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی بپردازند که رشد، توسعه و پایداری جامعه را ثمر ‌بخشیده و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و مقاومت را افراشته‌ و براین باوریم که به حرمت قلم این تلاشگران عرصه اندیشه و قلم که خاضعانه وجود خویش را در این مسیر فدا کرده‌اند گام‌های موثری در نشان دادن عزم ملت بزرگ ایران در این برهه حساس که کشور نیازمند مقاومت و پایداری است برداشته خواهد شد.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران به ویژه دستیابی به افق اهداف سال «حمایت از کالای ایرانی» است که این مهم با تعامل سازنده و پویای مسئولان و فعالان عرصه رسانه به تسریع محقق خواهد شد.

بر خود لازم می‌دانم ضمن ارج نهادن به جایگاه ارزشمند خبرنگاران، اصحاب رسانه و جامعه بزرگ اطلاع‌رسانی، مراتب قدردانی و سپاس سازمان پدافندغیرعامل کشور را از این قشر متعهد فرهنگی به ویژه خبرنگاران این حوزه به عرض رسانده، توفیق و سلامتی این عزیزان را از خداوند متعال خواهانم.

کد خبر 4368380 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل پیام تبریک روز خبرنگار مجلس شورای اسلامی ایران حسن روحانی وزارت امور خارجه ایران محمد جواد ظریف ارتش جمهوری اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا سپاه پاسداران رئیس جمهور اسلامی ایران دونالد ترامپ علی لاریجانی برجام دولت دوازدهم روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو دیدار حساس و تعیین کننده رقابت‌های لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی، امروز استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت. مسابقه‌ای که برای آبی پوشان از اهمیت بالایی برخوردار است و در سمت مقابل نیز، حمید مطهری امیدوار است در نخستین تجربه خودروی نیمکت تراکتور در رقابت‌های لیگ برتر، سربلند از زمین خارج شود.

دیدار امروز استقلال و تراکتور تنها به نبرد میان دو تیم خلاصه نمی‌شود چرا که ۲ پاسور برتر لیگ برتر، امروز در جدالی هیجان انگیز و مهم با هم روبرو خواهند شد. جایی که ابوالفضل جلالی از استقلال و ریکاردو آلوز از تراکتور با ثبت 9 پاس گل، در رتبه نخست مشترک قرار دارند.

در بازی دور رفت، جلالی پاس گل دوم تیمش را برای گوستاوو بلانکو ارسال کرد ولی آلوز به دلیل محرومیت ناشی از دریافت کارت قرمز، در زمین بازی حضور نداشت. حالا این دو بازیکن سخت تلاش می کنند تا با گلسازی برای تیمشان، رتبه اول جدول را به تنهایی در اختیار بگیرند.

نزدیک ترین تعقیب کننده این دو بازیکن، دانیال اسماعیلی فر است که او به دلیل محرومیت، بازی امروز پرسپولیس برابر سپاهان را از دست داده و این فرصت خوبی برای آلوز و جلالی است تا فاصله خود را در جدول بهترین پاسورهای لیگ افزایش داده و در نهایت این عنوان ارزشمند را از آن خود کنند.

دیگر خبرها

  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم