Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی آمار جستجوی کاربران گوگل در کلیدواژه « مهاجرت » نشان می‌دهد در یک سال اخیر، از اوایل آگوست ۲۰۱۷ ( مرداد ۹۶) تا آگوست ۲۰۱۸ ( مرداد ۹۸) میزان جست‌وجوی کلید‌واژه مهاجرت افزایش قابل توجهی داشته است. آفتاب‌‌نیوز : اوضاع اقتصادی در شرایط خاصی قرار گرفته و حالا از گوشه‌ و کنار یه زمزمه تلخی را از سوی برخی دوستان، همکاران و حتی آشنایان خود می‌شنویم: « بریم و مهاجرت کنیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی آمار جستجوی کاربران گوگل در کلیدواژه « مهاجرت » نشان می‌دهد از اوایل آگوست ۲۰۱۷ ( مرداد ۹۶) تا آگوست ۲۰۱۸ ( مرداد ۹۸) میزان جست‌وجوی کلید‌واژه مهاجرت افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش جستجو در میان کاربران ایرانی گوگل در نمودار زیر قابل مشاهده است.



مسأله‌ای که می‌تواند هشدار جدی برای مسئولان باشد. چرا که مشکلات اقتصادی و یا حتی چالش‌های اجتماعی و آزادی‌های فردی در داخل کشور ممکن است کاربران این جست‌وجوی تلخ را به مرزی از نا امیدی از شرایط امروز رسانده باشد که آنها فکر مهاجرت را در سر بپرورانند. 
جزییات بررسی این کلید واژه در گوگل نشان می‌دهد، تمام این سرچ‌ها با هدف شناخت از مهاجرت به کشورهای خارجی انجام شده و ربطی به مهاجرت‌های داخلی ندارد. همچنین، کاربران در ۵ استان تهران، البرز، قزوین، گیلان و زنجان بیشترین جست‌وجو را در کلید واژه مهاجرت داشته اند.
در تصاویر زیر موقعیت استانی کاربران در سرچ کلید‌واژه مهاجرت را مشاهده کنید؛

نکته قابل توجه دیگر مربوط به سرچ‌های مشابه مهاجرت در گوگل است. به طوریکه سرچ‌های مشابه‌ای همچون ؛ «مهاجرت به روسیه» ، «ایسلند مهاجرت» ، « بهترین کشورها برای مهاجرت»، «راه‌های مهاجرت به کانادا » و « مهاجرت به کویت » دارای بالاترین میزان جست‌وجو در سرچ‌های مشابه هستند.


منبع: خبرآنلاین کد خبر: ۵۳۸۵۹۶ تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهاجرت کاربران ایرانی گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین خلج دانش آموخته دانشگاه استنفورد آمریکا و مجری طرح گفت: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختارهای نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی را نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختارها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

خلج ادامه داد: بل روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختارهای نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربردهای این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختارهای ابری موبایل و هم ساختارهای سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند، شامل می‌شود.

مجری طرح خاطر نشان کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختارهای سنتی به ساختارهای نوین که بر اساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.

کد خبر 6087532 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • وابستگی عاطفی کاربران به دستیارهای هوش مصنوعی
  • هشدار محققان گوگل: کاربران ممکن است به دستیار‌های هوش مصنوعی وابستگی عاطفی پیدا کنند
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • ورزشکار زن ایرانی روی جلد مجله معروف؛ ورود به عرصه مد پس از مهاجرت! + عکس
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است