Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: تامین و توزیع بنزین موتور وسایر فرآورد‌ه‌های نفتی در اردبیل همچون سال‌های گذشته ادامه دارد و مردم نگران تامین سوخت مصرفی وسایل نقلیه نباشند. ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ استانها اردیبل نظرات

سیدحجت مدنی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: براساس آمارهای موجود در جایگاه های سوخت استان در چهار ماهه نخست امسال میزان مصرف سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ان.جی در سطح استان اردبیل با افزایش سه درصدی روبه رو بوده است و با افزایش مصرف در این فراورده شاهد صرفه جویی در مصرف بنزین بوده ایم.

وی تصریح کرد: مصرف روزانه سی.ان.جی در استان به طور متوسط 574 هزار مترمکعب بوده است و در مجموع در این مدت بیش از 71 میلیون و 160 هزار مترمکعب سی.ان.جی به مصرف رسیده است و با توجه به افزایش مصرف این فراورده، در مصرف بنزین 71 میلیون لیتر صرفه جویی را شاهد بودیم.

مدنی با اشاره به میزان مصرف سوخت در جایگاه مرزی بیله سوار گفت: در چهار ماهه نخست امسال بیش از سه میلیون و 352 هزار لیتر فرآورده نفتی بنزین و نفت گاز شامل فروش در باک و تلمبه در جایگاه مرزی بیله سوار به فروش رسیده است که متوسط مصرف روزانه در این جایگاه 29 هزار و 500 لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در مورد تردد خودروها از این جایگاه بیان کرد: در این مدت بیش از 13 هزار دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین در جایگاه مرزی بیله سوار تردد داشته اند که از این تعداد 6 هزار و 470 دستگاه خودوری ایرانی و 6 هزار و 530 دستگاه نیز خودرو خارجی بوده و تردد آنها در این جایگاه به ثبت رسیده است.

وی افزود: روند خدمات رسانی در جایگاه های سوخت در سطح استان به ویژه در جایگاه مرزی بیله سوار مطلوب و مناسب ارزیابی شده و نظارت ها و بازرسی های لازم بر نحوه عملکرد و فعالیت این مراکز انجام می شود تا در صورت بروز مشکل در زمینه رفع آنها اقدام شده و رضایت خاطر مراجعان را فراهم آوریم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از ساماندهی جایگاه های سوخت در سطح استان خبر داد و گفت: با هدف بررسی وضعیت ارائه خدمات، پیشگیری از وقوع تخلفات و جلب رضایتمندی مسافران تابستانی بازرسی ها و نظارت های لازم بر فعالیت جایگاه های سوخت در سطح استان به ویژه در محورهای مواصلاتی انجام می شود.

مدنی در مورد مصرف بنزین موتور اظهار کرد: میزان مصرف بنزین در 45 روز گذشته تابستان  به مقدار55 میلیون  و 180 هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان 51 میلیون و 710 هزار لیتر، 6 درصد افزایش داشته است که متوسط مصرف روزانه در یک ماه و نیم گذشته تابستان امسال، در حدود یک میلیون و 200 هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل بیان کرد: تامین و توزیع بنزین موتور وسایر  فرآورد‌ه‌های نفتی  در منطقه اردبیل همچون سال‌های گذشته ادامه دارد  و مردم و هم استانی‌های به شایعات افزایش قیمت و کمبود بنزین موتور توجه نکنند.

وی با بیان اینکه دولت هیچ برنامه‌ای برای تغییر قیمت بنزین و یا سهمیه‌بندی ندارد، افزود: تولید بنزین موتور به میزان لازم در کشور انجام و ذخایر نیز به میزان کافی بوده و توزیع بنزین در انبارهای نفت و جایگاه‌های استان به اندازه نیاز موجود بوده و عرضه سوخت بدون هیچ مشکلی و بی‌وقفه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد