Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان از طرح شکایت نماینده نجف آباد از محمود صادقی در پی اظهارات وی درباره قضات خبر داد. محمدجواد جمالی‌نوبندگانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، از ارائه شکایت ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد از محمود صادقی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: به دلیل اینکه این شکایت از سوی این نماینده مطرح شده است، هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به آن رسیدگی خواهد کرد.
سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس تصریح کرد: این هیئت در اولین جلسه خود پس از طرح این شکایت، به این موضوع رسیدگی می‌کند.   پیشتر ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، با اشاره به اظهارات محمود صادقی در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس گفت: آقای صادقی در جلسه علنی امروز به عینه به قضات شریف توهین کردند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: معتقدم پیرو این اظهارات وحدت مجلس از بین رفت چرا که این اظهارات نسنجیده بود و دقت لازم را نداشت.
عضو کمیسیون «شورا‌ها و امور داخلی کشور» در مجلس تصریح کرد: بنده درباره اظهارات آقای صادقی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و تا نتیجه نهایی پیگیر آن خواهم بود.   همچنین حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی روز گذشته در گفت‌وگو با خبرنگار  میزان، با اشاره به اظهارات روز یکشنبه محمود صادقی گفت: در رابطه با اظهارات آقای صادقی برخی از نمایندگان و قضات مجلس معترض بودند و به بنده اعلام کردند که قصد شکایت دارند.
وی افزود: نمایندگان شاکی از اظهارات آقای صادقی هر زمانی که شکایات خود را به صورت کتبی به هیئت نظارت بر مجلس ارائه کنند ما قطعا این شکایات را مورد رسیدگی قرار خواهیم داد.
عضو «هیات نظارت بر رفتار نمایندگان» در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این امکان وجود دارد که جمعی از قضات بیرون از مجلس هم نسبت به اظهارات آقای صادقی شکایت داشته باشند.
این نماینده مجلس بیان کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس سازو کار‌هایی در اختیار دارد و موضوع شکایت از آقای صادقی را مورد بررسی قرار خواهد داد ما بر اساس چارچوب‌هایی که داریم اقدام می‌کنیم.
حجت‌السلام سلیمی اظهار کرد: ممکن است شکایت برخی از قضات از آقای صادقی فردا به دست ما برسد.
این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین آقای ابوترابی نماینده مردم نجف آباد هم به بنده گفتند که نسبت به اظهارات آقای صادقی اعتراض داشته و از وی بر هیئت نظارت شکایت خواهند کرد که احتمال دارد این شکایت فردا به دست ما برسد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود صادقی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت از محمود صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه، روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره دلیل تصمیم خود برای شکایت متنی به شرح زیر منتشر کرده است. 
«در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه ، هواداران ‌تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات  قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار  صورت نگرفت.
همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان  اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.
از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.»

گفتنی است باشگاه سپاهان همچنین ویدیویی از رفتار هواداران زن پرسپولیسی ضمیمه شکایت خود کرده است.

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • مرد بدهکار از من فیلم سیاه گرفت تا شکایت نکنم
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • محکومیت صبا آذرپیک با شکایت مجلس و برخی نمایندگان | جزئیات حکم
  • فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار