Web Analytics Made Easy - Statcounter

باتوجه به اخبار واصله در خصوص حادثه رخ داده در کشور گرجستان برای 2 نفر از نوآموزان فوتبال که از استان یزد اعزام شده بودند، از سوی کمیته اخلاق مقرر شد حراست فدراسیون فوتبال و همچنین هیئت فوتبال استان یزد ضمن پیگیری و بررسی موضوع با قید فوریت، اقدام و نتیجه را گزارش کنند.

همچنین هیئت فوتبال استان تهران مکلف شد ظرف دو هفته آینده کلیه مدارس غیرمجاز فوتبال را شناسایی و اقدامات قانونی لازم جهت پلمپ و تعطیلی این مدارس را به عمل آورد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره کمیته اخلاق به خانواده ها و نوآموزان فوتبال هشدار و اطلاع می دهد که ضمن دقت و بررسی لازم و دقیق هنگام ثبت نام فرزندان خود از قانونی بودن و داشتن مجوز فعالیت مدارس و مجموعه های فوتبال مورد نظر اطمینان حاصل کنند و در صورتی که با موارد و فعالیتهای غیرقانونی توسط مجموعه های فوتبالی و مدارس فوتبال نظیر برگزار کننده تور و تورنمنت های داخلی و خارجی روبرو شدند سریعا مراتب را از طریق شماره تلفن 44738402- (021) به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گزارش کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گرجستان فوتبال یزد اخلاق فدراسیون فوتبال استان تهران خانواده شماره تلفن فدراسیون فوتبال گرجستان کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عبدالله ویسی، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به دلیل نقض ماده ۷۱ مقررات انضباطی پس از بازی روز گذشته با تیم آلومینیوم اراک، به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد.

دیگر خبرها

  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • شکایت علیه فوتبال: جان فوتبالیست‌ها بی‌اهمیت است
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ویسی:فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • اطلاعیه قطعی گاز در کرج
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران