Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@06:17:22 GMT

ساخت نخستین دیوار سنگ‌نوردی شهرضا پس از ۱۵ سال

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۱۶۵۷

ساخت نخستین دیوار سنگ‌نوردی شهرضا پس از ۱۵ سال

شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از آغاز دوباره عملیات ساخت دیوار سنگ‌نوردی این شهرستان پس از وقفه ۱۵ ساله داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی نقی انصاری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه عملیات ساخت دیوار سخره نوردی این شهرستان پس از وقفه ۱۵ ساله دوباره آغاز شد، اظهار کرد: این پروژه با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال از منابع استانی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دیوار سخره نوردی شهرضا در ابعاد هشت متر در شش متر ساخته می‌شود، اما در کوتاه مدت به ۶۴ متر و پس از آن به ۸۰ متر افزایش می‌یابد. 

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین از راهیابی یکی از ورزشکاران این شهرستان به اردوی نخبه‌پروری و استعدادهای درخشان وزنه‌برداری کشور خبر داد و افزود: "سینا سارمی"در شهریورماه امسال به اردوی نخبه‌پروری و استعدادهای درخشان وزنه‌برداری کشور که به میزبانی شهرستان "گچساران" برگزار می‌شود، راه یافته است.

انصاری با اشاره به برگزاری مسابقات شنای منطقه‌ای دختران استان اصفهان به میزبانی این شهرستان، خاطرنشان کرد: دختران شناگر شهرضا در رقابت‌های منطقه دو استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری، ۱۳ مدال کسب کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۶۴ شناگر از تیم‌های منتخب حضور داشتند، تصریح کرد: این شناگران از هیئت‌های "بروجن"، "مبارکه"، "شهرضا"، "دهاقان" و "سمیرم" و در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۴ سال و ۱۰ تا ۱۱ سال و زیر ۹ سال در این رقبت‌ها شرکت کردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا ادامه داد: در رده سنی زیر 9 سال، "رزینا رحمتی در رشته ۳۳ متر کرال پشت مدال طلا، "ثناسادات طباطباییان" در رشته ۳۳ متر کرال سینه، "طنین رحیم‌زاده" در رشته ۳۳ متر قورباغه و "نازنین زهرا حر" در رشته ۳۳ متر پروانه مدال نقره را کسب کردند.

انصاری درخصوص نتایج بدست آمده در دره سنی ۱۱-۱۰ سال این رقابت‌ها، اظهار کرد: "مبینا احمدیان" در ۱۰۰ متر کرال پشت، مدال طلا، "باران همسایگان" در۶۶ متر پروانه مدال طلا و در ۱۰۰ متر قورباغه مدال نقره، "فاطمه مطهر" در ۶۶ متر پروانه مدال نقره و ۱۰۰ متر قورباغه مدال برنز و "کوثر کاظم پور" در ۱۰۰ متر کرال پشت مدال برنز را کسب کردند؛ همچنین در رده سنی ۱۴-۱۲ سال نیز "عسل عموهادی" در ۶۶ متر پروانه مدال نقره، "ستایش مهتابیان" در ۱۰۰ متر کرال پشت و "آیلین خانبازی" در ۱۰۰ متر قورباغه مدال برنز را بر سینه آویختند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی شنا سنگ نوردی شهرضا وزارت ورزش و جوانان اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی های ساخت مسکن خبر داد و گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

ابوالفضل شالی بگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح منطقه یک اظهار کرد: با توجه به فراهم آوردن شرایط توسعه زیرساخت‌های گوناگون شهری در سطح منطقه یک اراک، هم اکنون شاهد افزایش قابل ملاحظه ساخت و ساز در محدوده غربی شهر هستیم که این امر بخش کوچکی از تلاش‌های همکارانم در سطح منطقه است.

وی ادامه داد: در سال گذشته منطقه یک شهرداری اراک با بررسی ۱۶۷ عدد مجوز ساخت مسکن حدود ۱۲۰ هزار متر پروانه ساختمانی جدید صادر کرد که نسبت به دوره‌های قبل و در مقایسه با سایر مناطق شهری بسیار قابل توجه است.

سرپرست منطقه یک شهرداری اراک از همکاری گسترده این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن خبر داد و افزود: به‌دنبال افزایش همکاری‌های این منطقه با تعاونی‌های ساخت مسکن که شرایط آن از سال ۱۴۰۲ آغاز شده بود، هم اکنون شاهد صدور مجوزهای مختلف برای ساخت صدها واحد مسکونی جدید هستیم.

شالی‌بگ گفت: تنها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ با بررسی و تأیید ۱۸ مجوز ساخت بیش از ۱۰ هزار متر پروانه ساختمانی توسط شهرداری منطقه یک صادر شد.

وی ادامه داد: امید می‌رود طی سال جاری این آمار روز به روز افزایش پیدا کند تا در ارائه خدمات مناسب به شهروندان بتوانیم موفق تر از هر زمانی فعالیت کنیم.

کد خبر 748864

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان