Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@19:29:23 GMT

تمرینات کامیابی نیا با کمال جدیت+عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۱۷۲۶

تمرینات کامیابی نیا با کمال جدیت+عکس

به گزارش "ورزش سه"، عجله برای به جریان انداختن سریع بازی، بهای سنگینی برای کمال کامیابی نیا داشت. کتف او بازهم از جا در آمد و همین موضوع سبب شد تا هافبک دفاعی سرخ ها از زمین خارج شده و به بیمارستان برود، اما نکته مثبت برای پرسپولیس و کامیابی نیا، جدی نبودن مصدومیت از ناحیه کتف بود.

 

چون باتوجه به کمبود بازیکن، فقدان کمال می توانست مشکلات غیرقابل جبرانی را برای قرمزها ایجاد کند و همچنین باتوجه به این که پزشک کمال پیش تر این هشدار را به او داده بود، هواداران نیز گلایه هایی نسبت به هافبک دفاعی تیمشان داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خوشبختانه مصدومیت جدی نبود و کامیابی نیا هم می تواند تیمش را در بازی های بعدی همراهی کند.

 

او در تمرینات با جدیت تمام حاضر می شود و برای اثبات ارزش های فنی، تمام تلاشش را می کند. کامیابی نیا به خوبی می داند جام ملت های آسیا در پیش است و پوشیدن پیراهن تیم ملی، در گرو حضور فیکس در ترکیب تیم پرسپولیس می باشد.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امانی در بازدید از محل ساخت پایانه کلاله - آغبند در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اظهار کرد: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می‌سازد.

وی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز دو‌ همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

امانی با بیان اینکه برای آزادسازی زمین و پیش بینی سایت موقت ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می‌شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهار بانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است افزود: پیش بینی می‌شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله - آغبند بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • مقاومت در برابر عوامل بازدارنده از کمال،لازمه انتخاب راه صحیح است
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • اوضاع نگران کننده بیمارستان کمال عدوان غزه
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!