Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوپتگی اصرار دارد که بدون رونالدو، رئال می‌تواند به عنوان تیم بهتر کار کند.

طرفداری - جولین لوپتگی، سرمربی رئال مادرید بار دیگر تاکید کرد که لوکا مودریچ در این تیم می‌ماند.

کهکشانی‌ها پس از پیروزی مقابل یوونتوس، فردا صبح در سومین بازی تدارکاتی‌شان به مصاف آ اس رم می‌روند. به گزارش مارکا، لوپتگی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی به خبرنگاران گفت:

رم، بالاترین سطح ما را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کار سختی برابر آنها خواهیم داشت چون رم ترکیب بسیار قدرتمندی دارد و این را در بازی با بارسلونا هم نشان داد. اما این، دقیقا همان چیزی است که در حال حاضر برای نزدیک‌تر شدن تیم به فرم ایده آل نیاز داریم. تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به بهترین فرم برسیم گرچه شاید هنوز برای این مهم به وقت بیشتری نیاز داشته باشیم. باید با تقویم بازی‌ها کنار بیاییم و واقعیت این است که 15 آگوست ما فینالی پیش رو داریم که باید در آن در بهترین فرم باشیم. 

جدایی رونالدو یک درام نیست بلکه کاملا برعکس. نبود کریستیانو به ما اجازه می‌دهد گام‌های رو به جلو برداشته و به عنوان یک تیم، پیشرفت کنیم. 

مودریچ؟ با او خصوصی صحبت کرده‌ام. کوچک‌ترین تردیدی نداریم که لوکا در رئال مادرید می‌ماند. اطمینان داریم او همان طور که تاکنون کار کرده، از این پس نیز در سطحی شگفت انگیز به کمک ما خواهد آمد. کواچیچ؟ صادقانه بگویم هیچ خبری مبنی بر اینکه متئو از تمرین کردن سر باز زده و نمی‌خواهد دیگر تمرین کند، دریافت نکرده‌ام. او در کنار هم تیمی‌هایش تمرین کرده و هیچ مشکلی وجود ندارد. من عاشق کواچیچ هستم و تیم از داشتن او خوشحال است. به عنوان مربی از کیفیت تیمی که در اختیار دارم، کاملا متقاعد شده و راضی‌ام.

پست دروازه بانی و کورتوا؟ سناریویی که ما در کنفرانس مطبوعاتی دنبال می‌کنیم این است که راجع به بازیکن دیگر تیم‌ها حرف نمی‌زنیم. از طرفی کیلور ناواس دروازه بانی شگفت انگیز است. حرف بیشتری برای گفتن وجود ندارد.

راموس؟ سرخیو کاپیتان ما است و به شکلی مثال زدنی تمرین می‌کند. از اهمیت او برای تیم باخبرم. سرخیو همین حالا هم در سطح بسیار بالایی تمرین می‌کند چون اساسا او بازیکنی است که در تعطیلات رعایت همه چیز را می‌کند و با فرم بدنی بسیار خوبی تمریناتش را شروع می‌کند. 

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیاسپانیالالیگارئال مادریدایتالیاآاس رمنقل و انتقالات خارجیبرچسب‌ها: جولین لوپتگیکریستیانو رونالدولوکا مودریچنقل و انتقالات رئال مادریدمتئو کواچیچسرخیو راموس دیدگاه‌ها Ɗєηιѕ Ƈнєяуѕнєν 7 111 08/07/2018 - 14:34

حتما

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، ناچو فرناندز تصمیم گرفته در 30 ژوئن از رئال مادرید جدا شود و قراردادش را با این باشگاه اسپانیایی تمدید نخواهد کرد.

نشریه مارکا با تایید این خبر اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و میل او برای شروع یک ماجراجویی جدید، موجب شده تا تصمیم به جدایی از رئال مادرید بگیرد و مقصد بعدی او لیگ حرفه‌ای آمریکا است.

کاپیتان رئال پیشنهادهای بزرگی را رد کرده و در نظر دارد که فوتبالش را آمریکای شمالی دنبال کند. طبق گفته مارکا، ناچو که به فکر خداحافظی بود تصمیم گرفت یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد و در طول فصل تصمیم گرفت تا به آمریکا برود. تصمیم تو قطعی است و ناچو به لیگ ام ال اس خواهد رفت.

او آرزوی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را پس از جدایی کریم بنزما محقق کرد، سوپرجام را بالای سر برد، همین کار را در لالیگا انجام خواهد داد و رویای قهرمانی در چمپیونزلیگ هم هنوز زنده است.

او در تمام فصل این تصمیم را گرفته بود که نمی‌خواهد برای فصل بعد در رئال بازی کند. حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هم تغییری روی تصمیم او نخواهد داشت و ناچو در پایان فصل رئال را ترک می‌کند.

دیگر خبرها

  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • بازیگر ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • برنارد هیل کاپیتان «تایتانیک» از دنیا رفت
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • رکورد جدید مودریچ با پیراهن رئال
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است