Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@10:39:19 GMT

حکم چندش آور یک قاضی برای صیغه پنهانی یک دختر +عکس

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۲۷۳۸

حکم چندش آور یک قاضی برای صیغه پنهانی یک دختر +عکس

رکنا نوشت: یک زوج جوان اندونزیایی که متهم به ارتباط جنسی قبل از ازدواج بودند در ملا عام مجازات شدند.

یک مرد جوان و زن جوان در شهر لانگسا، استان آچه اندونزی، در ملا عام با ریختن آب فاضلاب همراه با مدفوع مجازات شدند.


در این رابطه غیر اخلاقی، رئیس شورای برنامه ریزی توسعه منطقه‌ای شهر و زیردستانش متهم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته شده است که این مرد اغلب به خانه این زن رفت و آمد داشته و این مرد و زن علت این کار را نتوانستند توضیح بدهند. علاوه بر این، آن‌ها اقدام به ارائه گواهی ازدواج مذهبی به همسایگان ناراضی کرده اند که همسایگان در اعتبار این گواهی شک می‌کنند.
پس از این، پلیس مذهبی محلی اقدام به دستگیری این دو نفر می‌کند.
گفتنی است، اگر مشخص شود که گواهی ازدواج این دو نفر جعلی است، مجازات سنگسار عمومی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۲۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل هولناک همسر سر پخت غذا

به گزارش خبرآنلاین، مردی که همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود در حالی دستگیر شد که یک شب را در کنار جسد همسرش به سر برد.

خراسان در خبری نوشت: حدود ساعت ۱۴ روز گذشته، مرد جوانی سراسیمه و نگران به طرف خیابان ۱۷ شهریور مشهد حرکت کرد تا از ماجرای وحشتناکی که خواهرش او را مطلع کرده بود،باخبر شود اما وقتی به منزل برادرش در کنار پارک رسید با صحنه دلهره آوری روبرو شد و با دستانی لرزان با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت. طولی نکشید که گروهی از نیروهای انتظامی به سرپرستی سرهنگ علی ابراهیمیان (رئیس کلانتری شهید نواب صفوی)عازم خیابان ۱۷شهریور شدند و با حکم قضایی به بررسی ماجرا پرداختند.

آنان صحنه ای از یک جنایت هولناک را دیدند که مرد ۳۶ ساله ای مقابل چشمان دو دختر خردسالش رقم زده بود. به همین خاطر بلافاصله مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و به حفظ صحنه جنایت پرداختند. دقایقی بعد قاضی «محمود عارفی راد» به همراه گروهی از عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به محل وقوع حادثه رسیدند وبدین ترتیب بررسی های تخصصی وارد مرحله جدیدی شد . تحقیقات میدانی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی وانقلاب مشهد حاکی از آن بود که «امیر-ز» به دلیل نامعلومی روی پیکر همسرش نشسته و پس از آن که سر او را به کف اتاق و اطراف کوبیده، با چاقو به جان وی افتاده و او را به قتل رسانده است. در همین حال دو دختر ۴.۵ و ۶ ساله وی که شاهد این صحنه وحشتناک بودند، از شدت ترس فقط اشک می ریختند و گریه می کردند که پدر متوجه آنان شده و چند سیلی هم به گوش دخترش نواخته است تا او را ساکت کند.

بررسی های مقدماتی در صحنه جنایت، بیانگر آن بود که متهم به قتل شب قبل دست به جنایت زده است و تا ظهر روز بعد در حالی کنار جسد همسرش نشسته که فرزندانش تنها شاهد این ماجرای تکان دهنده بوده اند. به همین دلیل قاضی عارفی راد بی درنگ دستور انتقال کودکان به مرکز روانپزشکی بهزیستی را صادر کرد تا دختران خردسال با مهارت های روانپزشکی این صحنه هولناک را از خاطر ببرند. از سوی دیگر نیز تحقیقات درباره علت و انگیزه این جنایت با دستورات ویژه قضایی ادامه یافت و به گونه ای که احتمال می رود علایمی از اختلال شخصیتی در متهم وجود داشته باشد به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد اما متهم در بازجویی های اولیه مدعی شد که به خاطر پختن غذا با همسرش درگیر شده است!

تحقیقات بیشتر دراین باره زیر نظر سرهنگ محمد مرادی (افسر پرونده )همچنان ادامه دارد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885493

دیگر خبرها

  • قتل هولناک همسر توسط مرد مشهدی بخاطر غذا درست کردن جلوی چشمان دختر ۵ و ۶ ساله‌اش
  • قتل هولناک همسر سر پخت غذا
  • قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال
  • ماجرای هولناک قتل همسر با چاقو مقابل چشمان ۲ دختر خردسال!
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • مرد میانسال به دلیل اغفال دختر دانشجو بازداشت شد
  • بازداشت عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران
  • عامل اغفال دختر دانشجو در غرب تهران بازداشت شد
  • اغفال دختر دانشجو به بهانه ازدواج در غرب تهران/ مرد جوان بازداشت شد
  • ابتکار قاضی قزوینی در صدور آرای جایگزین حبس