Web Analytics Made Easy - Statcounter

 جلسه معارفه مدیر عامل جدید شرکت آتی ساز از زیر مجموع های هلدینگ عمران و مسکن بنیاد مستضعفان با حضور مجتبی کمیلی مدیر عامل  هلدینگ عمران و مسکن ایران و جمعی از معاونان و اعضای هیات  مدیره شرکت آتی ساز برگزار شد.

 

 انقلاب اسلامی ،در این جلسه مهندس مجتبی کمیلی با تقدیر از  عملکرد مهندس قالیچه باف مدیر عامل اسبق  ومهندس علیزاده عضو هیات مدیره شرکت آتی ساز به ویژه در حوزه تحویل اسناد به مالکان  برای دکتر رسولی مدیر عامل جدید و داریوش فخاری عضو هیات مدیره موظف جدید شرکت آرزوی موفقیت کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس مجتبی کمیلی در ادامه سخنان خود با اشاره به سابقه برند " آتی ساز " که نام شهرک و منطقه ای در کلان شهر پایتخت  نیز به شمار می رود گفت : مدتی قابل توجهی است که وضعیت شرکت آتی ساز با تلاش همه کارکنان رو به رشد است و اعضای هیات مدیره شرکت برای ادامه روند رشد باید بخش قابل توجهی از زمان روزانه خود را صرف مسایل وبرنامه ریزی برای  عمل به تعهدات گذشته به ویژه مخاطبان ، بنیاد مستضعفان و سازمان اموال و املاک کند و بخش دیگر از وقت خود را صرف تعریف پروژه های جدید به ویژه پروژه های مشارکتی متناسب با شان و برند شرکت آتی ساز کنند .

 

مدیرعامل هلدینگ عمران و مسکن بنیاد در ادامه با برشمردن اهمیت منابع انسانی به عنوان مهمترین دارایی سازمان  تاکید کرد چابکی در سازمان  عاملی مهم در رشد و تعالی هر مجموعه مولد کالا و خدمات است بنابراین با بینش ارزش گذاری به منابع انسانی کار آمد ،شرکت  آتی ساز نیز برای رشد سریع ضمن بازمهندسی منابع انسانی خود  باید چابک تر شود و در عین حال زمینه همدلی و وحدت در همه رده های سازمانی شرکت  بیش از پیش فراهم شود.

مجتبی کمیلی در ادامه سخنان خود مهمترین وظیفه شرکت های عمرانی بنیاد مستضعفان را عمل به تعهدات در قبال مردم دانست و تاکید کرد : هیات مدیره باید در یک برنامه کوتاه مدت همه تعهدات قبلی شرکت را به جا آورده و در ادامه ضمن  برنامه ریزی برای پروزه های جدید برای کسب و کار برای ایفای تعهدات در آینده برنامه ریزی دقیقی داشته باشند .

 در ادامه مراسم پس از ارایه گزارش  عملکرد مدیر عامل اسبق شرکت آتی ساز شرکت از سوی مهندس قالیچه باف ، دکتر امامی مدیر عامل جدید شرکت با وام گرفتن معنی نام تجاری شرکت گفت :  آتی ساز با حرف آ  حرف اول حروف الفبا شروع می شود و ما تلاش می کنیم تا با نگاه به آتیه  فضای کسب و کار رتیه شرکت را در بین زیر مجموعه های هلدینگ عمران و مسکن بنیاد تا رتبه های اول  ارتقا دهیم .وی در ادامه با اشاره به اتخاذ راهبرد مشتری مداری ، اخلاق مداری و ارزش مداری در شرکت اتی ساز گفت امیدوارم با اجرای پروزه های استاندارد و با بکارگیری تکنولوژی های نوین به ویژه در بخش های شهرک سازی جایگاه قابل توجهی برای  این شرکت در صنعت ساخت و ساز ایجاد کنیم .

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معارفه مسکن ایران انقلاب اسلامی کلان شهر رشد رشد و تعالی کسب و کار اخلاق استاندارد ساخت و ساز بنیاد مستضعفان شرکت های عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان در این همایش آقای توسلی مدیر کل حقوقی و معاضدت قضایی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تجمیع قوانین ایثارگری در برنامه هفتم توسعه ، بازنگری ایین نامه کمک معیشتی ، بازنگری تسهیلات مسکن ایثارگری و افزایش سقف آن خبر داد.
آقای ایرانمنش مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هم گفت تاکنون پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان نهایی شده است .

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • سپاه مهمترین نقش را در دفاع از انقلاب ایفا کرده است
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • اجرای بازی محلی تپه چو در روستای لزور فیروزکوه + فیلم
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها