Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@04:17:43 GMT

دوستی با زن مطلقه دختر ۱۷ ساله را پسرنما کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۲۹۴۰

پدر و مادرم ۲ سال قبل از یکدیگر جدا شدند و هر کدام به دنبال زندگی خودشان رفتند در این میان من که تک فرزند خانواده بودم، سعی کردم نزد مادرم زندگی کنم چرا که آن جا از آزادی عمل بیشتری برخوردار بودم. مادرم کاری به کارم نداشت و من هم همه اوقات تنهایی ام را در جمع دوستانم می‌گذراندم. در همین روز‌ها درس و مدرسه را رها کردم و به تفریح و خوشگذرانی با دوستانم پرداختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا به تقلید از پسر‌ها خالکوبی روی دست و کشیدن سیگار را آغاز کردم. در این میان هم به تشویق دوستانم سعی کردم پوشش ظاهری و رفتارم را تغییر دهم تا همانند پسر‌ها راحت باشم چرا که تیپ پسرانه را دوست داشتم، اما در واقع این شیوه‌های رفتاری از زمانی شروع شد که با فرزین آشنا شدم. فرزین نام مستعار زن مطلقه ۳۵ ساله‌ای بود که وارد پاتوق ما شد و من و دوستانم را ترغیب کرد تا در گروه دختران پسرنما قرار بگیریم. از آن روز به بعد همه رفتار‌ها و طنازی‌های زنانه را کنار گذاشتیم. دیگر به مصرف حشیش روی آورده بودم.. دیگر حتی رفتن به خانه مادرم را فراموش کرده ام و تنها برای گرفتن پول نزد او می‌روم. این در حالی است که روز‌ها را در پاتوق فرزین می‌گذرانم و بسیاری از شب‌ها را در خانه دوستانم سپری می‌کنم... دختر نوجوان در حالی که سعی می‌کرد مصرف مواد مخدر صنعتی را انکار کند، ادامه داد: اکنون دوستان زیادی پیدا کرده ام و نشستن روی صندلی‌های پارک عادت هر روزم شده است...

نوداد

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد

پیت دان، ستاره WWE ابراز امیدواری کرد که روزی برابر ای جی استایلز قرار بگیرد.

ای جی استایلز با وجود دوران حرفه‌ای طولانی خود همچنان در وضعیت جسمانی ایده‌آلی قرار دارد و یکی از بهترین ستارگان WWE به حساب می‌آید. اگرچه او در آخرین حضور خود در رسلمنیا برابر ال ای نایت شکست خورد، اما با جبران آن شکست در اسمکدان هفته پیش برابر مگااستار توانست جواز مسابقه با کودی رودز برای کمربند آندیسپیوتد WWE را به دست بیاورد.

طرفداری | اگر نگاهی به دوران حرفه‌ای درخشان ای جی استایلز بیاندازیم، تعجبی ندارد که پیت دان از او به عنوان حریف رویایی خود یاد بکند. عضو سابق برالین بروتس در مصاحبه با بیل اپیتر از رسانه Sportskeeda در این رابطه گفت:

از کودکی همیشه احترام و تحسین زیادی برای ای جی استایلز قائل بودم. من هوادار بزرگ کارهای مستقل او و همچنین روزهای ابتدایی حضورش در TNA بودم. آن زمان یک شبکه کشتی کچ در بریتانیا داشتیم که ای جی استایلز را زیاد نشان می‌داد و او کسی بود که به عنوان الگو انتخاب کرده بودم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • ستاره WWE از ای جی استایلز به عنوان حریف رویایی نام برد
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • اصفهان و پورتو؛ خواهرانی از جنس کاشی‌های آبی با دوستی ۵۰۰ ساله