Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا- فرماندار شهرستان رشت با تاکيد برضرورت اهتمام مسئولان به موضوع مهم اشتغالزايي گفت: ارزيابي از مديران بر مبناي اشتغالزايي است .

به گزارش خبرنگار ايرنا، سيد محمد احمدي روز سه شنبه در نوزدهمين جلسه کارگروه اشتغال و سرمايه گذاري شهرستان رشت در فرمانداري در جمع اعضاي اين کارگروه افزود: اشتغالزايي دغدغه اي است که بايستي براي تحقق آن توجه جدي از سوي همه مديران دستگاه هاي اجرايي انجام گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي درباره اهتمام دولت به منظور در نظر گرفتن تسهيلات اشتغالزايي اظهار داشت: دولت با وجود تمام محدوديت ها و سختي ها اين تسهيلات را در اخيار قرار داده که بايستي براي جذب آن تلاش بيشتري صورت گيرد.
فرماندار شهرستان رشت با تاکيد بر اين مطلب که مسئولان در دستگاه هاي اجرايي گمان نکنند که کار در معرفي طرح هاي اشتغالزايي متقاضيان به پايان رسيد، خاطر نشان کرد: بايستي باز در معرفي طرح هاي اشتغالزايي از سوي دستگاه ها اقدام شود.
وي همکاري بانک ها را در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي حائز اهميت عنوان و تصريح کرد: مديران بانک ها در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي شهرستان رشت را فداي ساير شهرستان ها کردند در حاليکه موفقيت رشت و تک تک شهرستان ها در جذب و پرداخت اين تسهيلات، سربلندي استان گيلان است.
فرماندار شهرستان رشت با بيان اين که توازن در پرداخت تسهيلات اشتغالزايي از سوي بانک ها وجود ندارد، بيان داشت: مسئولان در بانک ها بايستي توازن در پرداخت تسهيلات را مورد توجه قرار دهند.
وي اظهار اميدواري کرد تا در هفته هاي آينده، تغييرات بنيادي را در پرداختي هاي مربوط به تسهيلات اشتغالزيي در شهرستان رشت را شاهد باشيم.
رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان رشت نيز در اين جلسه با تشريح اقدامات انجام شده درباره طرح ها و پرداختي هاي مربوط به تسهيلات اشتغالزايي گفت: تاکنون 520 طرح مربوط به اشتغال پايدار روستايي و فراگير به مبلغ 171 ميليارد و 199 ميليون تومان مصوب و به بانک ها معرفي شده است.
علي رضا لقماني با بيان اين که از مجموع طرح هاي معرفي شده به بانک ها، 54 طرح برگشت داده شده، اظهار داشت: تاکنون 87 طرح به مبلغ 18 ميليارد و 118 ميليون تومان توسط بانک بررسي و تصويب شده است.
وي خاطر نشان کرد: براي 51 طرح به مبلغ 16 ميليارد و 511 ميليون تومان نيز قرارداد منعقد شده و تسهيلات اشتغالزايي براي 49 طرح به مبلغ 9 ميليارد و 882 ميليون تومان پرداخت شده است.
سهم شهرستان رشت از تسهيلات استان گيلان در بخش اشتغال فراگير، 222 ميليارد تومان و براي اشتغال روستايي 93 ميليارد تومان است.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، داراي 930 هزار نفر جمعيت است که 60درصد آنها شهري و 40 درصد روستايي هستند .
7286 /6030
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، 

دیگر خبرها

  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن