Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شانزدهم مرداد ماه امسال با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اظهار نظر تازه بازیگر سریال پدر از ایفای نقشی منفی در این اثر پرمخاطب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، شانزدهم مرداد ماه امسال با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به اظهار نظر تازه بازیگر سریال پدر از ایفای نقشی منفی در این اثر پرمخاطب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از موفقیت فیلم سینمایی "اکولایزر" در گیشه هالیوود جهان و همچنین استقبال اکثر منتقدین و اهالی سینما از این فیلم انتظار می رفت که نسخه دوم اثر نیز با فروش خوبی همراه باشد اما اینطور نشد.

جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود موسوم به باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن ۶" با بازی "تام کروز" منتشر شد.

بازگشت روزگار خوش برای تام کروز/ماموریت غیرممکن ۶ صدرنشین باکس آفیس هالیوود

ماموریت غیر ممکن ۶

فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن ۶" با نام فرعی "سقوط" و با بازی "تام کروز" در دومین هفته از اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی با فروشی معادل ۳۵ میلیون دلار صدرنشین شد.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم سینمایی آمده است که در "ماموریت غیرممکن – سقوط" با ﺍﯾﺘﻦ ﻫﺎﻧﺖ با بازی تام کروز و تیم IMF وی شاما ﺍلک ﺑﺎﻟﺪﻭﯾﻦ، سیمون پگ و ﻭﯾﻨﮓ ﺭﯾﻤﺰ همراه می‌شویم که در کنار چند متحد آشنا همچون ربکا ﻓﺮﮔﻮﺳﻦ و ﻣﯿﺸﻞ ﻣﻮﻧﺎﻫﻦ بعد از اشتباه پیش رفتن یک ماموریت، وارد یک جدال با زمان می‌شوند.

"تام کروز" که این سال‌ها روز‌های خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است.

علاوه بر تام کروز بازیگر همیشگی مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ونسا کربی بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن ۶ جلوی دوربین رفته است.

مک‌کوآیر نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن را بر عهده داشته است.

کریستوفر رابین

فیلم سینمایی فانتزی و درام خیالی "کریستوفر رابین" به کارگردانی "مارک فورستر" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را از جمعه آغاز کرد و توانست در اولین هفته از اکران فروشی معادل ۲۵ میلیون دلار داشته و دوم باکس آفیس شود.

ﯾﻮﺍﻥ ﻣﮏﮔﺮﮔﻮﺭ شخصیت کریستوفر رابین را به تصویر می کشد، او اکنون بزرگ شده و از دوستان قدیمی خودش در جنگل ۱۰۰ کیلومتر فاصله گرفته است.

حالا که کریستوفر گرفتار مشکلات و استرس زندگی در دنیای واقعی شده، و همیشه مشغول کار است و دیگر خبری از آن کودک باهوش و خوشحال نیست، دوستان قدیمی کریستوفر به دیدارش می آیند تا وی را به خود ﻭﺍﻗﻌﯽاش بازگردانند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

شوخی‌های تکراری صرفاً برای خنده/وقتی کارگردان به قیمت گیشه تمام ارزش‌ها را زیر پا له می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی هزارپا این روزها توانسته در عرصه فروش به موفقیت‌های فراوانی دست پیدا کند و با همان الگوی تکراری اما پر مخاطب بازگشت به نوستالژی به رکوردشکنی به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نزدیک شود.

البته همواره این مسئله در میان اهالی سینما مطرح است که آیا پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما همان پر مخاطب‌ترین آنها نیز هست یا خیر. ملاک‌هایی همچون سال اکران فیلم، بهای بلیت و میزان جمعیت از جمله عواملی هستند که بدون شک در این آمارها باید در نظر گرفته شوند.

فیلم سینمایی "هزارپا" به کارگردانی "ابوالحسن داوودی" کاملاً برای گیشه ساخته شده است و از همان ابتدا تکلیف خود را مشخص کرده و نمی خواهد یک کمدی درست سینمایی باشد. این فیلم که نمود واقعی اثری گیشه‌ای است با تکرار فرمول بازگشت به نوستالژی های دهه شصت ساخته شده است.

ابوالحسن داوودی هم مانند تمام فیلمسازانی که فقط به فروش فکر می‌کنند رضا عطاران را برای فیلمش انتخاب کرده است. نمونه آثاری که به گذشته رجوع کرده و عطاران در آنها بازی کرده کم نیست. داوودی هم خواسته تا سودی در سینمای امروز ببرد و به همین واسطه از همان عنصر تکراری و بفروش بهره برده است.

برای مشاهده ادامه این نقد اینجا کلیک کنید.

نقد همیشه بوده، مهم رضایت مردم از سریال پدر است/فیلمبرداری مجموعه همچنان ادامه دارد

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص بازخوردهای مردمی از سریال پدر که در آن به ایفای نقش پرداخته گفت: به نظر من سریال پدر با توجه به قصه عاشقانه‌ای که دارد از سمت مردم بازخورد مثبت داشته و به نوعی بر جانشان نشسته است.

وی در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه در همین روزها که پدر روی آنتن تلویزیون است بازخوردها از سمت مردم به شدت خوب بوده و این سریال جزو پرمخاطب‌ترین آثار تلویزیونی است.

بازیگر فیلم "معراجی ها" درباره برخی انتقادات در فضای مجازی نسبت به سریال پدر اضافه کرد: به هر صورت هر اثر هنری بازخوردهای مثبت و منفی در پی خواهد داشت و سریال پدر هم از این قاعده مستثنا نیست. از نظر من بخش مهم قضیه آنجاست که مردم این سریال را دوست داشته و با آن همراه شده اند. به طبع هر کاری نقد می شود اما خدا را شکر مردم این کار را دوست دارند و همین مهم است.

وی درباره نقش متفاوت و منفی خود در سریال پدر افزود: من همیشه علاقمند به تنوع در بازیگری هستم و دوست دارم شخصیت‌ های تازه را تجربه کنم. شخصیت من در سریال پدر در ابتدا ظاهری موجه را به نمایش می گذارد اما هر چه جلوتر می رویم می‌بینیم پشت این ظاهر موجه باطن دیگری وجود دارد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

بازیگر باید در دوران بیکاری سالم زندگی کند/دلم برای بازی در شهرزاد تنگ شده است

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سریال شهرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در خصوص پیشنهادات تازه برای حضور در عرصه بازیگری گفت: فعلاً و بعد از سریال شهرزاد پیشنهاد تازه‌ای نداشتم و هنوز برای بازی مشغول پروژه خاصی نشده ام.

وی در همین راستا ادامه داد: چندین پیشنهاد برای بازی در تئاتر به من شد که نتوانستم در آنها حضور داشته باشم. البته شنبه همین هفته در یک نمایشنامه خوانی به کارگردانی "اسماعیل فلاح پور" به ایفای نقش پرداختم که تنها یک شب بود. این نمایشنامه خوانی را هم به دلیل اینکه زمان کمی از من می‌گرفت قبول کردم.

بازیگر سریال "شب دهم" درباره ریسک انتخاب کم توسط یک بازیگر و خطر فراموش شدن از ذهن مخاطبان اذعان کرد: در ابتدا این را بگویم که من گفته بودم که می‌خواهم وسواس بیشتری در انتخاب آثار داشته باشم اما عملاً بعد از شهرزاد پیشنهادات نیز خیلی کم بود زیرا تولیدات کم شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: من شاید در انتخاب‌هایم سخت گیر باشم اما آنطور نیست که نخواهم بازی کنم. بازیگر از بیکاری خسته می‌شود و من هم اگر واقعاً پیشنهاد خوبی داشته باشم قطعاً آن را قبول می‌کنم اما متاسفانه تا امروز این اتفاق برای من نیفتاده است.

فلاحی پور از دلتنگی خود برای سریال شهرزاد خبر داد و افزود: همه بچه‌هایی که در سریال شهرزاد به ایفای نقش پرداختند دلتنگ کار هستند. همه دلتنگ شهرزاد هستیم اما بالاخره هر کاری یک روز به اتمام می رسد. شهرزاد خاطرات بسیار خوبی برای همه ما داشت که بدون شک هیچکدام آنها را فراموش نمی کنیم.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

فیلم جدید دنزل واشینگتون نفروخت/اکولایزر ۲ در حسرت موفقیت جهانی

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بعد از موفقیت فیلم سینمایی "اکولایزر" در گیشه هالیوود جهان و همچنین استقبال اکثر منتقدین و اهالی سینما از این فیلم انتظار می رفت که نسخه دوم اثر نیز با فروش خوبی همراه باشد اما اینطور نشد.

یکی از مهمترین دلایل فروش ضعیف اکولایزر دو را فارغ از بحث کیفیت اثر باید بدون شک همزمانی اکران آن با آخرین نسخه از "ماموریت غیر ممکن" با بازی تام کروز دانست. کروز که سالها به دنبال محبوبیت از دست رفته خود بود بار دیگر گیشه را تصاحب کرده است.

"آنتون فوکوا" کارگردانی فیلم اکولایزر را بر عهده داشته و شرکت فیلم سازی سونی تولید این اکشن دلهره آور را با هزینه تولید ۸۰ میلیون دلاری در دست خواهد داشت.

دنزل واشینگتون، رابرت مک کال، اشتون سندرز، پدرو پاسکال، ملیسا لئو، بیل پولمن به عنوان برایان پالمر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

تولی و تبری درمان غفلت است/انسان‌های خوب فارغ‌التحصیل دین هستند

محمد صابری کارشناس ارشد علوم قرآنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره عوامل غفلت در انسان گفت: وجود شیطان یکی از عواملی است که در قرآن مبین به آن اشاره شده است. خداوند در قرآن می‌فرمایند: «یا أَیُّهَا النَّاسُ کُلُوا مِمَّا فِی الْأَرْضِ حَلالاً طَیِّباً وَ لا تَتَّبِعُوا خُطُواتِ الشَّیْطانِ إِنَّهُ لَکُمْ عَدُوٌّ مُبینٌ؛ ای مردم، از آنچه در زمین است حلال و پاکیزه را تناول کنید و از گام‌هاى شيطان پيروى نكنيد، محققا شیطان برای شما دشمنی آشکار است».

وی با توجه به نخستین عامل غفلت‌زا تاکید داشت: کار شیطان این است که انسان را از انسانیت غافل و اسباب غفلت را فراهم می‌کند. دنیا یکی از اسباب غفلت است که از سوی شیطان تزریق می‌شود.

کارشناس ارشد علوم قرآنی با اشاره به عامل دیگر غفلت گفت: شهوت دومین عامل غفلت در دنیا است. اگر غریزه خدادادی در مسیر صحیح خود استفاده شود، موجب ارتقا می‌شود اما شیطان انسان را در وادی هوا و هوس سوق می‌دهد. فردی که در مسیر هوا و هوس گام می‌گذارد، خودبه خود از مسیر بندگی غافل می‌شود.

وی با تاکید بر تاثیرات عیب‌جویی از دیگران اشاره داشت: غیبت و پرداختن به عیب دیگران نیز از عواملی است که انسان را از یاد خدا غافل می‌کند. خودشناسی به این معنا است که عیوب و استعدادهای خود را باید شناخت. اما زمانی که به غیبت، افترا و تجسس پرداخته می‌شود، این عوامل انسان را از خود غافل می‌کند. زمانی که انسان از خود غافل شود، نمی‌تواند خدا را بشناسد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سریال پدر عرصه فرهنگ و هنر اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۳۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • کل‌کل کوکاکولاخوری حامد آهنگی با خانم بازیگر
  • کامنت بازیگر انگلیسی و معروف سریال پیکی‌بلایندرز برای قایدی!
  • (تصویر) بازیگر پیکی بلایندرز مهدی قائدی را غافلگیر کرد
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • حضور تام کروز در صحنه‌های اکشن «ماموریت غیرممکن ۸»
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • تنها شاخص منفی افزایشی طی تعطیلات نوروز در حوزه علوم پزشکی سمنان چیست؟
  • از توضیح رئیس رسانه ملی درباره حواشی «پایتخت» تا درگذشت فردوس کاویانی
  • (ویدئو) خاطره مهران غفوریان از اولین تست بازیگری خودش
  • احتمال بازی برد پیت در فیلم سینمایی «پیکی بلایندرز» بالا رفت