Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، غلامرضا حسنی غربا مدیرکل هواشناسی استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: احتمال بارش باران و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در استان سمنان پیش بینی می شود.

وی افزود: امواج ناپایدار سبب بارش باران در برخی نقاط استان شده و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در استان سمنان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان سمنان تصریح کرد: این پدیده جوی در برخی نقاط استان و به ویژه در نواحی شمالی و ارتفاعات استان سمنان به صورت رگبار و رعد و برق بوده و احتمال بارش تگرگ در نقاط مستعد استان وجود دارد.

غلامرضا حسنی غربا گفت: باید تمهیدات لازم برای خسارات ناشی از وزش باد شدید نیز اندیشیده شود.

انتهای پیام / ق

احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی در سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا بارش باران دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف و باران نسبتا شدید همراه با رعدوبرق و سیلاب آنی در ۳۰ ولایت کشور هشدار داده است. 
این ریاست احتمال بارش برف و باران را فردا در ولایت‌های بدخشان، تخار، قندوز، بلخ، جوزجان، فاریاب، بادغیس، هرات، غور، سرپل، سمنگان، بغلان، پنجشیر، نورستان، کنر، لغمان، کاپیسا، پروان، میدان‌وردک، بامیان، دایکندی، ارزگان، زابل، غزنی، پکتیا، خوست، پکتیکا، لوگر، کابل و ننگرهار پیش‌بینی کرده است. 
براساس پیش‌بینی این ریاست، میزان بارش برف در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و میزان بارش باران بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر خواهد بود. 

پیش از این نیز اداره‌ رسیدگی به حوادث طبیعی طالبان اعلام کرده بود که در اسفند ماه ۶۰ نفر براثر بارندگی و سردی هوا جان باختند و بیش از هزار و ۶۰۰ خانه نیز تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • بارش باران و سیلابی شدن مسیل های کرمان در اواخر هفته جاری
  • بارش باران و وزش باد تا اواخر وقت امروز
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • بارش باران در تمامی نواحی شمال و شمال غرب کشور
  • بارش برف و باران در این استان‌ها
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان
  • جاری شدن رودخانه دهستان سخوید پس از بارش باران + فیلم
  • محور جنگل گلستان-چمن بید در خراسان شمالی مسدود شد