Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد > صنعت - فارس نوشت: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: روزی که وارد مخابرات شدم، شناخت خوبی از مشکلات داشتم و برای حل مشکلات برنامه چیدم، اما غافل از این بودم که مشکلات انباشت شده صبر و تحمل را از کارکنان شرکت سلب کرده است.

سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: روزی که وارد مخابرات شدم، شناخت خوبی از مشکلات داشتم و برای حل مشکلات برنامه چیدم، اما غافل از این موضوع بودم که مشکلات انباشت شده صبر و تحمل را از کارکنان شرکت سلب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارکنانی که بار تحقق برنامه‌هایم بر دوش آنان است و اگر آنان در کنار من نباشند، برنامه‌ها جز نوشته‌هایی بر روی کاغذ نخواهند بود و هرگز اجرایی نمی‌شوند. 

وی گفت: در این مدت سعی کردم از طرق مختلف با کارکنان ارتباط برقرار کنم و از مطالبات کارکنان مطلع شوم تا برای پاسخگویی به آنها در چارچوب مقررات و ضوابط راه حل مناسب پیدا کنم. با هر یک از کارکنان حرف زدم، اگر رسمی بودند دغدغه رفاهیات داشتند، اگر کارمند شرکتی بودند، بهبود حقوق و طبقه بندی مشاغل را می‌خواستند و اگر قراردادی بودید شرایط دائمی شدن را طلب می‌کردند که برآوردن خواسته‌های آنان یعنی افزایش هزینه‌های شرکت و برای هزینه کردن باید درآمد باشد.
وی گفت: من و اعضای هیئت مدیره برای برآوردن مطالبات منطقی کارکنان مصمم هستیم و انتظار داریم کارکنان نیز همراه ما باشند، تا با تلاش و کوشش جمعی افزایش درآمد شرکت را رقم بزنیم تا بتوانیم پاسخگوی افزایش هزینه‌های ناشی از مطالبات باشیم، تا کنون با همراهی اعضای محترم هیئت مدیره توفیقاتی حاصل شده است و امیدوارم ادامه پیدا کند. در 19 تیرماه در جلسه هیئت مدیره تصمیم گرفتیم کمک هزینه‌های رفاهی سال 97 شاغلان را با مراجعه به آیین نامه استخدامی سال 89 تنظیم و تصویب کنیم.


17231

 

کلید واژه‌ها : مخابرات - شرکت مخابرات -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مخابرات شرکت مخابرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات

رئیس سازمان بازرسی کل کشور دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها ، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به استان هرمزگان و بازدید رئیس سازمان بازرسی کل کشور از شهرستان پارسیان، بندر پارسیان مورد بازدید قرار گرفت.

دکتر خدائیان در جریان این بازدید دستور بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات از قبیل اجاره انبارها، باسکول و…و انحصاری کردن این امور را صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، وی همچنین در رابطه با اختصاص سهم شهرستان‌های در معرض آلودگی صنایع آلاینده از عوارض سبز، دستور داد که پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور صورت گرفت؛ تبدیل وضعیت کلیه نیروهای پیمانکار به قرارداد مستقیم با پتروشیمی امیرکبیر
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • در دیدار ‌صنعتگران ‌هرمزگان با رئیس قوه قضائیه چه گذشت؟