Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی جمادی، رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه آئین معرفی برگزیدگان مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، از برگزیدگی 33 نفر کارکنان و خانواده‌ها و فرزندان ادارات قضایی در این مرحله خبرداد و اظهار کرد: مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه به همت معاونت فرهنگی کل دادگستری استان بوشهر طی 3 روز با رقابت 420 شرکت کننده آقا و خانم در این شهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به اینکه نفرات اول و دوم هر رشته قرآنی به مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه راه می‌یابند، افزود: در مرحله استانی بر اساس آئین‌نامه مسابقات، از نفرات اول تا سوم رشته‌های قرآنی مرحله استانی ادارات قوه قضائیه طی مراسمی تجلیل به عمل می‌آید.

 

وی در ادامه با اعلام اینکه طاهره بختیاری در رشته حفظ 20 جزء، بتول مسیح گل در رشته حفظ 15 جزء و سارا حسن پور در رشته حفظ 2 جزء ویژه بزرگسالان بخش خانم‌ها به ترتیب حائز رتبه برتر شدند، گفت: نسیبه سادات بهرسی، مریم غلامی و فاطمه حقیقی در بخش بزرگسالان به ترتیب مقام اول تا سوم رشته قرآنی قرائت تحقیق را کسب کردند و سیده سمیه ابطحی، صدیقه محمدی نژاد و حوا فقیه در رشته قرائت ترتیل بزرگسالان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

 

جمادی با اشاره به اینکه مقام اول و دوم رشته قرائت ترتیل زیر 16 سال به ترتیب به سیده حانیه هاشمی و سیده حسنا هاشمی رسید، عنوان کرد: آیدا بزرگمهر در رشته حفظ 1 جزء زیر 16 سال به رتبه برتر مسابقات مرحله استانی رسید و سکینه بحرانی در رشته حفظ 1 جزء ویژه بزرگسالان حائز مقام اول شد و همچنین نیز فاطمه کرمی، محبوبه شمسایی و طیبه پورمحمد در رشته حفظ 5 جزء بخش بزرگسالان به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند و سیده منیره حسینی و عالیه قاسم پور در رشته حفظ 10 جزء ویژه بزرگسالان به ترتیب مقام اول و دوم مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه را کسب کردند.

 

رئیس شورای قضایی استان بوشهر با اعلام اینکه حسین حیدری در رشته حفظ 1 جزء زیر 16 سال، سید مجتبی هاشمی در رشته حفظ 2 جزء بخش بزرگسالان و سعید خلفانی در رشته حفظ 5 جزء ویژه بزرگسالان به ترتیب حائز رتبه برتر رشته‌های قرآنی مرحله استانی ششمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضائیه شدند، بیان کرد: محمد جماله، حجت‌الاسلام محمدطاها محمدی و ابوذر خوشبخت ویژه بزرگسالان به ترتیب به مقام اول تا سوم رشته قرآنی قرائت تحقیق بخش آقایان رسیدند و علیرضا میر، مهدی نگهبان و محمد واعظ‌زاده در رشته قرائت ترتیل بزرگسالان به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

 

وی گفت: مهدی آموزگار، یاسین قاسمی و ابوالفضل شیخی‌فر در رشته اذان زیر 16 سال به ترتیب رتبه اول تا سوم مسابقات قرآنی مرحله استانی قوه قضائیه را به دست آوردند و میلاد غلامی، عبدالرحیم ایرج‌پور و مهدی وراوی در رشته اذان ویژه بزرگسالان به ترتیب مقام اول تا سوم این بخش را کسب کردند.

 

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در پایان یادآور شد: بر اساس آئین‌نامه مسابقات، در بخش نهایی مرحله استانی، فیلم و صوت برگزیدگان رشته‌های قرآنی ششمین دوره مسابقات ادارات قضایی جهت داوری و حضور در مرحله کشوری به تهران ارسال می‌شود و در نهایت شرکت کنندگان مرحله استانی که طبق نظر داوران تهران بر اساس فیلم و صوت ارسالی، نتایج برتر را کسب کردند، می‌توانند در مرحله کشوری رقابت‌های قرآنی قوه قضائیه شرکت کنند.

 

حامد فکوری

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس

این رقابت ها  در هفت کورس یک دور هزار متری و ۶ دور هزار و ۲۰۰ متری در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.


دور اول این رقابت‌ها با برتری یاسر آموت با اسب کی شاد میر همراه بود.

دور دوم آرمین آق آتابای با اسب اسپارتاکوس ترکان برنده شد.

دور سوم و چهارم عبدالحلیم قبادی با اسب کازوکی و اسب اشلی رز عنوان نخست را کسب کرد.

ابراهیم قره داشلی با اسب کلیور، بنیامین جرجانی با اسب نایس کاپ و محمدصفا مختوم نژاد با اسب آژاکس هم عنوان‌های برتر دور‌های پنجم، ششم و هفتم را کسب کردند.

برای روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی بهاره گنبدکاووس مبلغ ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای مالکان، مربیان و چابک‌سواران اسب‌های برتر اهدا شد.

روز‌های دوم و سوم مسابقات این هفته نیز به ترتیب جمعه ۳۱ فروردین و شنبه اول اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر مسابقات دستجات اسکیت سرعت در بخش پسران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان