Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا؛ در این گردهمایی موسوی مدیر شعب استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاران بدلیل تلاش های صورت پذیرفته در بخش های مختلف عملکردی اظهار داشت: به دلیل پایداری منابع خرد می باید بیشتر تمرکزمان در جذب این منابع باشد و همانند دوره های قبل بتوانیم با اهتمام ویژه در پایان نیم سال اول 97 به رتبه قابل قبولی دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی از همکاران به عنوان سفیران اقتصادی کشور نام برد و افزود: در راستای بهبود روند اجتماعی و فکری جامعه در حوزه اقتصادی می باید به جامعه کمک کنیم که حس امنیت اقتصادی مطلوبی برقرار شود. موسوی پی گیری وصول مطالبات را جدی خواند و از همکاران شعب خواست با کمک نیروهای ستاد همانند سال گذشته به جایگاه قابل قبولی دست یابیم.
 
مدیر شعب استان با تقدیر و تشکر ویژه از همکاران ورزشکار از موفقیت های کارکنان بوشهر در حوزه ورزش نام برد و افزود: خرسندیم که با تلاش و همت فراوان امسال فوتسالسیت های بوشهری موفق شدند در نهمین دوره مسابقات المپیاد بانک مسکن در بابلسر به مقام قهرمانی دست پیدا کنند و همچنین منصور حیدر زاده معاون شعبه مرکزی بوشهر در این مسابقات و در رشته دو و میدانی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد.
 
پس از آن رحیمی معاون مدیریت شعب استان در خصوص طرح های تخصصی که در استان اجرا می شود اظهار داشت: طرح تخصصی بر اساس مشارکت همه همکاران بنا شده که باید با عزمی راسخ و داشتن خودباوری به نتیجه دلخواه برسیم. وی زیر بنای مدیریت مشارکتی و اسلامی را همدلی، همراهی و مشارکت دست جمعی همکاران خواند و افزود: اگر همه دست به دست هم دهیم و مسوولین هم با نگاه پدرانه همراهی کنند قطعاً هیچ هدفی دست نیافتنی نخواهد بود.
 
وی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: اساس بازاریابی بر تکریم ارباب رجوع بنا شده وهمکاران با تکریم می توانند مناسب ترین خدمت را به مشتریان و سازمان ارایه نمایند. وی خواستار استفاده از خردجمعی شد و افزود: باید با مشورت با همکاران و برگزاری جلسات هفتگی با مثبت اندیشی و واقع بینی و داشتن رقابت سالم در رسیدن به اهداف تلاش کنیم.
 
همچنین امام جماعت بانک یکی از سخنرانان جلسه بود که در وصف دهه کرامت و همچنین ولادت امام رضا(ع) مطالبی را به همکاران ارایه نمود.
 
در بخش دیگری کارشناسان مدیریت به تشریح مسایل گوناگون پرداخته و ضمن رونمایی از طرح بازاریابی داخلی موسوم به «تابستان سبز» در حوزه تجهیز منابع به توضیح و توصیف فرایند سیستمی و عملیاتی طرح مزبور و مشوق های تعیین شده برای موفقیت این طرح پرداختند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مسئولین شعب دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری

شماری از پرستاران بیمارستانی در گرگان با بیان اینکه نسبت به اضافه‌کار اجباری اعتراض داریم، اظهار داشتند: «مدتی‌ست که به اضافه کار اجباری و شیفت‌های طولانی اعتراض داریم؛ برخی از همکاران‌مان تصمیم گرفته‌اند تن به اضافه‌کار اجباری ندهند، اما در مقابل واکنش مسئولان و مقامات مثبت نبوده است.»   به گزارش ایلنا، یکی از این پرستاران گفت: به یکی از همکاران مرد ما گفته شده اگر تن به اضافه‌کار اجباری ندهی، باید بخش‌ات را عوض کنی یا از کارت استعفا بدهی!   به گفته این پرستار، اجبار در اضافه‌کار یا ایستادن در شیفت‌های طولانی، خلاف قانون است، اما پرستاران برای اینکه شغل خود را از دست ندهند، به این اجبار تن می‌دهند.   پرستاران گرگان، خواستار اختیاری شدن اضافه‌کار و افزایش عادلانه‌ی حق الزحمه آن هستند؛ در حال حاضر برای هر ساعت اضافه کار پرستاران، رقم ناچیز ۱۲ تا ۲۰ هزار تومان بعد از تاخیر بسیار به آن‌ها پرداخت می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هرمزگان میزبان ۳۰۰ برنامه بزرگداشت دهه کرامت
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری