Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@22:04:17 GMT

حوادث آسانسور در بجنورد 5 برابر شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۴۵۵۷

حوادث آسانسور در بجنورد 5 برابر شد

مجید گریوانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیرماه امسال، 94 شهروند بجنوردی در 69 مورد حادثه حبس شدگی در کابین آسانسور به علت قطع برق گرفتار شدند که توسط آتش نشانی نجات پیدا کردند.
وی افزود: تیرماه پارسال 11 حادثه آسانسور به شماره 125 آتش نشانی گزارش شد.
گریوانی گفت: قطعی برق در طول 45 روز گذشته سبب افزایش شمار حادثه های حبس در آسانسور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این مدت شمار حادثه های مزبور چهار برابر شده است.
وی گفت: در 45 روز گذشته 110 نفر در 79 مورد گیر افتادگی در آسانسور از آتش نشانی امداد درخواست کردند.
مدیرعامل آتش نشانی بجنورد خاطرنشان کرد: در تیر و مرداد پارسال، 21 مورد حبس در آسانسور به آتش نشانی بجنورد گزارش شد که امدادگران 28 نفر را نجات دادند.
شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.
7185/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت آتش نشانی برق حبس خراسان شمالی بجنورد رفع حصر نقل و انتقالات لیگ برتر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: حدود ۶۷ مورد حادثه در پی وقوع باد شدید و توفان سه‌شنبه شب(۱۸ اردیبهشت) توسط آتش‌نشانان سبزواری عملیات شده است.

عباسعلی معصومی‌صدر، در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توفان تندری سه‌شنبه شب که بیشینه سرعت آن طبق اعلام اداره هواشناسی به ۱۱۰ کیلومتر در ساعت رسید، باعث وقوع ۶۷ مورد حادثه در سطح شهر سبزوار شد.

وی خاطرنشان کرد: از این تعداد حوادث، ۶۰ مورد مربوط به رفع خطر از سقوط درخت‌ها روی کابل شبکه برق یا معابر و خودرو و دو مورد نیز مربوط به حادثه آوار منزل مسکونی در روستای ایزی بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار عنوان کرد: در حادثه آوار منزل مسکونی روستای ایزی خانواده‌ای سه‌نفره خانم، آقا و کودک ۲ ساله‌شان مصدوم و در زیر آوار محبوس شده بودند که الحمدلله با تلاش آتش‌نشانان از زیر آوار به‌ سلامت خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

معصومی بیان کرد: ۴ مورد محبوس در کابین آسانسور به‌دلیل قطعی برق به مرکز فرماندهی ۱۲۵ اعلام که توسط آتش‌نشانان در ایستگاه‌های پنج‌گانه امدادرسانی شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار خاطرنشان کرد: حین عملیات آواربرداری یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت از ناحیه پا شد.

وی از شهروندان خواست، هنگام وقوع توفان و باد شدید در خانه بمانند، از تردد غیرضروری پرهیز کنند و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت‌بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • طوفان تندری در سبزوار ۶۶ حادثه را رقم زد
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • کاهش ۳۳ درصدی حوادث گازی در ایلام
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • برقراری بیش از ۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۲۵ / نجات ۴۸۳ نفر از حوادث رخ داده
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان