Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله صفرپور بعدازظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان صومعه سرا که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: شهرستان صومعه سرا ظرفیت خوبی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه دارد.

وی با بیان اینکه این شهرستان جزء شهرستان های برتر در حوزه رسانه است، افزود: خوشبختانه تعامل و همکاری خوبی بین رسانه و مسئولان در سطح شهرستان صومعه سرا مشاهده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا در ادامه با اشاره به اینکه به همین منظور برای نکوداشت تلاش این عزیزان در سال جاری نخستین همایش مفاخر استان در حوزه رسانه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: ۲۰ نفر از مفاخر استان در حوزه هنر و رسانه در آینده نزدیک تجلیل می شوند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش استانی و شهرستانی تجلیل از اصحاب رسانه با حضور نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده، تصریح کرد: براساس تصمیمات اتخاذ شده در تلاش هستیم تا تسهیلاتی بانکی برای خبرنگاران فعال شهرستان تهیه کنیم.

در ادامه این مراسم نیز رئیس بسیج رسانه صومعه سرا با بیان اینکه خبرنگاران جهادگران عرصه آگاهی بخشی به جامعه هستند، اظهار کرد: بسیج رسانه سازمانی با ماهیت انقلابی، مدافع و مروج آرمان های انقلاب و تعالی بخش است.

عبدالرضا جوهری با اشاره به اینکه بسیج رسانه شهرستان صومعه سرا از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در حال حاضر ۳۰ نفر در شهرستان صومعه سرا عضو این رسانه بوده که بیش از نیمی از آنها از خبرنگاران فعال خبرگزاری های رسمی و پایگاه های محلی شهرستان هستند.

وی خبرنگاران را پل ارتباطی میان مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: آنها نماینده افکار عمومی هستند و عملکرد مسئولان و کارگزاران نظام را نیز به اطلاع مردم می رسانند.

کد خبر 4368261

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه صومعه سرا بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان مشهد شیراز شهرکرد یاسوج خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف روز خبرنگار بیرجند مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر آموزش وپرورش بویین میاندشت گفت: به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در همایشی از ۳ معلم نمونه منطقه و ۶ نفربا عنوان گروه کیفیت بخشی شامل مدیرنمونه، معاون آموزشی نمونه، معاون پرورشی، رابط سلامت، مشاور ومعلم یار تجلیل شد.
مجتبی نجفی افزود: بنیاد شهید وامورایثار گران هم از ۵۶ معلم شاهد وایثار گر اموزش وپرورش شهرستان تجلیل کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان برگزیده در بوشهر برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • تجلیل از دکتر سنگری ، پژوهشگر عاشورایی در دزفول
  • یادی ازشهدای مسجد جعفری شهرستان صومعه سرا
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • خردادماه، یادواره شهید مغفوری در کرمان برگزار می‌شود/ تجلیل از شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا