Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
مبلغ قرارداد عمر عبدالرحمان و باشگاه الهلال ۳۲ میلیون ریال عربستان معادل ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است. این قرارداد برای یک فصل است.

به گزارش ورزش سه، عمر عبد‌الرحمان پس از سال‌ها بازی برای بنفش پوشان امارات سرانجام از این تیم جدا و به الهلال عربستان پیوست. این انتقال در حالی رقم خورد که کمتر کسی باور می‌کرد مو فرفری فوتبال امارات از العین جدا شود چرا که در سال‌های اخیر پیشنهادات مختلفی از تیم‌های اروپایی برای او رسیده بود اما العینی‌ها به هر قیمتی او را در جمعشان نگه داشته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی این بار پیشنهاد الهلال آنقدر جدی، هیجان انگیز و نجومی بود که تیم محبوب امارات نتواند مقابلش ایستادگی کند. آبی‌های ریاض با پیشنهاد ۳۲ میلیون ریالی سراغ عمر عبدالرحمان آمدند و توانستند او را به خدمت گیرند. به عبارت دیگر قرارداد وي و الهلال ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که بسیار شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

نکته جالب این که الهلال این رقم را تنها برای یک فصل به عمر می‌پردازد و نکته جالب‌تر این که باشگاه الهلال او را به طور قرضی به خدمت گرفته و ستاره فوتبال امارات تا ۲۰۲۱ با العین قرارداد دارد.

الهلال فصل گذشته در مجموع عملکرد نسبتا ضعیفی از خود نشان داد و حالا با مدیریت سامی الجابر میخواهد بار دیگر همان تیم قدرتمند همیشگی باشد.

عمر ۲۶ ساله متولد کشور عربستان است اما در این سال‌ها تنش‌های زیادی با سعودی‌ها داشته است. او از سال ۲۰۰۸ در تیم اول العین بازی می‌کرد و جزو برترین بازیکنان تیمش بود.

در همین زمینه: توافق ۴ میلیون‌ یورویی المپیاکوس و بشیکتاش برای انتقال انصاریفرد ایبراهیموویچ به لس آنجلس گالکسی پیوست

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • خلاصه بازی الهلال ۲ - ۱ العین امارات، اولین شکست پایان رؤیای قهرمانی بود + ویدئو
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • نرخ دینار عراق، درهم امارات و سایر ارزها، امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیل در دبی چه بلایی سر هواپیمایی امارات آورد؟
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)