Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:17:16 GMT

دو خبر هنری و ورزشی از آموزش و پرورش اهواز

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۰۴۵۰۸۹

دو خبر هنری و ورزشی از آموزش و پرورش اهواز

اهواز - ایرنا - یک دانش آموز اهوازی در جشنواره ملی هنرهای تجسمی مقام سوم را کسب کرد و تیم تنیس روی میز ناحیه چهار اهواز موفق شد به مسابقات کشوری تنیس روی میز راه پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مهگل گیلانی دانش آموز دختر این ناحیه آموزشی رتبه سوم کشوری را در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای تجسمی که درشهرکرد برگزار شد کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جاسم موسوی اصل افزود: نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرستان های فنی وحرفه ای سراسر کشور با شرکت هنرجویان 26 استان، 8 تا 10 مرداد امسال برگزار شد.
وی گفت:در دور اول این مسابقات 9 هزار و 331 اثر در کشور ارایه شد که 173 اثر ارایه شده از هنرجویان هنری خوزستان درهفت رشته بود که 33 اثر درمرحله استانی با رای داوران وناظران پذیرفته شدند.
موسوی اصل ادامه داد: درمرحله کشوری این دوره از مسابقات 6 اثر ازآثار هنری هنرجویان هنرستان های استان خوزستان ارسال شد که این دانش آموز اهوازی رتبه سوم رشته چاپ روی شیشه راکسب کرد.

**راهیابی تیم تنیس روی میز دانش آموزان اهوازی به مسابقات کشوری
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از راهیابی تیم تنیس روی میز دانش آموزان پسر این ناحیه آموزشی به عنوان نماینده خوزستان برای شرکت در مسابقات کشوری خبر داد.
فاضل خمیسی هدف اصلی برگزاری این مسابقات را، ایجاد فضای فرهنگی ، ورزشی و تقویت روحیه ورزشکاری بین دانش آموزان دانست.
وی افزود : تیم تنیس روی میز پسرانه شاهد انصار متشکل از پنج بازیکن و یک مربی پس از قهرمانی درمسابقات استانی به عنوان نماینده خوزستان به مسابقات کشوری معرفی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار اهوازبیان کرد: تیم تنیس روی میز پسران نماینده خوزستان 17 تا 23 مرداد امسال برای شرکت در مسابقات کشوری به استان زنجان اعزام می شود.
7158/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي دانش آموز خوزستان ناحيه چهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۵۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم،در ادامه اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای نهضت ملی توسعه فضای ورزشی دانش آموزی، سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور در ناحیه یک آموزش و پرورش افتتاح شد.

این طرح ورزشی در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و هزینه ۳۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده است.

سالن ورزشی هنرستان نور که برای اجرای کلاس درس تربیت بدنی و برنامه‌های استعدادیابی حوزه ورزش آموزش و پرورش طراحی شده است، سی و پنجمین پروژه استان قم در قالب طرح شهید سلیمانی است.

در حاشیه افتتاح این سالن از دانش آموزان برتر هنرستان نور تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه