Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز ملی فرش ایران با بیان این که یکی از عوامل تحریم فرش دستباف شخص ترامپ است گفت: ۶ میلیون نفر در حوزه فرش دستباف در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش  تسنیم ، فرشته دستپاک عصر امروز در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر ۷۰ درصد تولیدکنندگان فرش دستباف کشور بانوان هستند و این قشر نقش اساسی در تولید فرش دستباف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت مسئله بیمه برای تولیدکنندگان فرش دستباف گفت: مطالبات فعالان این حوزه یک نیاز اساسی است که در این زمینه تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

رئیس مرکز ملی فرش ایران از امضای تفاهم‌نامه با سازمان فنی و حرفه‌ای برای ارائه آموزش‌های مربوط به تولید فرش دستبافتصریح کرد: بی‌شک با اهمیت به این مسئله آموزش‌های حوزه فرش دستباف تخصصی می‌شود و شاهد تربیت هنرمندانی ماهر در این حوزه خواهیم بود.

دستپاک از امضای تفاهم‌نامه با سازمان‌های صنایع کوچک در ارتباط با خوشه‌های فرش خبر داد و افزود: انتظار می‌رود خوشه‌های فرش در کشور توسعه یابد چرا که این مسئله می‌تواند نقش اساسی در توسعه اشتغال داشته باشد.

وی از پیگیری مطالبات تولیدکنندگان فرش در اردبیل خبر داد و بیان کرد: تمام تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده تا دغدغه تولیدکنندگان در این حوزه برطرف شود.

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: اهمیت به حوزه فرش دستباف نقش اساسی در توسعه اشتغال دارد و انتظار می‌رود بتوانیم با اقدامات اساسی در این حوزه گام اساسی در توسعه صنعت فرش دستباف برداریم.

دستپاک از ارائه تسهیلات کم‌بهره به بافندگان و تولیدکنندگان فرش دستباف خبر داد و اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید داشتیم که قرار شد با روش جدید تسهیلات به تولیدکنندگان پرداخت شود که در این زمینه خبر‌های خوشی برای بافندگان و سرمایه‌گذاران در راه است.

وی با بیان این که یکی از عوامل تحریم فرش دستباف شخص ترامپ است گفت: ۶ میلیون نفر در حوزه فرش دستباف در کشور فعالیت می‌کنند و نمایشگاه بین‌المللی فرش نیز شهریور ماه برگزار می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرش دستباف تحریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۰۴۵۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم تا پایان دولت خبرهای خوبی در حوزه راه بشنویم.  

مالک رحمتی امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از قطعه ششم آزادراه تبریز-ارومیه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قرارداد قطعات سوم و پنجم آزادراه راه تبریز- ارومیه آماده شده و نیازمند دستور وزیر محترم راه است.

 وی ادامه داد: بر اساس مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۵۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ به این طرح اختصاص یافته است.

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: همچنین از محل اعتبارات سازمان برنامه و بودجه نیز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی باید به این طرح اختصاص یابد که تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان محقق شده است. سال قبل نیز سازمان برنامه و بودجه قول داد ۲۰۰ میلیارد تومان بدهد که هنوز محقق نشده است. 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه سفر استانی رییس جمهور ۱۵ هزار تن قیر هم باید به طرح اختصاص یابد که با ۸۰۰۰ تن نیز مشکل‌شان حل می‌شود. 

به گزارش ایسنا، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی امروز به همراه استاندار آذربایجان شرقی با حضور میدانی در قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه در جریان پیشرفت کار آن قرار گرفتند.

در این بازدید اعلام شد قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه ۲۸ کیلومتر طول دارد که قرار است با ۷۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ساخته شود.

قرار است ۱۶ کیلومتر از قطعه ششم آزادراه امسال افتتاح شود که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت است.

کل ۲۸ کیلومتر قطعه ششم آزادراه نیز تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل و افتتاح می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است
  • ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور داریم
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • استقبال مقامات آفریقایی از توسعه روابط اقتصادی با ایران
  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • آذربایجان‌شرقی منتظر خبرهای خوب در حوزه راه است
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند